Någon som vet nåt om "betal-tv fast gratis"?

Tusentals tv-kanaler från hela världen är bara ett klick bort. Pirat-tv-sajterna växer nu explosionsartat och i Sverige är det dessutom helt lagligt att kolla på pirat-tv.

http://www.idg.se/2.1085/1.93106

På sajter som Mediahopper, Channelchooser och Tvbunker erbjuds du ett överflöd av tv-kanaler, både fria och piratsända. Mest populärt tycks vara att kolla in betal-tv-kanalernas sportsändningar via strömmande video.

Här är några av sajterna som sänder tv via nätet:

www.euchannels.net
www.alluc.org
wwitv.com/portal.htm
www.channelchooser.com

från aftonbladet plus

Bifogat

• image1fb4.gif
    image1fb4.gif
    43.3 KB · Visningar: 99
Haha, jag förstår faktiskt verkligen inte hur American choppers fortfarande kan sändas. Måste ju gått rätt många säsonger nu va? Vartenda avsnitt av skiten är ju jävlat exakt likadant. Kanske om man kunde gilla karaktärerna men jag anser att alla som är med i skiten är riktiga as också. Tur att discovery då varierat sig och börjat med american hotrods också som är exakt samma program som american choppers fast dom har dubbelt så många hjul. Riktigt riktigt iqbefriat uselt.

Dom första avsnitten av american choppers var faktiskt riktigt bra, när dom fokuserade på byggandet av hojar och inte massa jävla skrikande mellan far och son.

från aftonbladet plus

hehe, specialkablar, ja jävlar

Last edited:
Fan, KGK var ju grym på det här och en del andra också! Jag har kikat ett litet tag nu men inte hittat något vettigt riktigt än men det kommer nog. Lite farmarhockey blev det iaf och det är ju hur grymt som helst!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg