Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han rullade in i depån framför mig, jag tror det var nå motorproblem.blom skrev:2199115vad hände med dygd då? fattat det som att han bröt i 2an?
nop... han fick ett flygande däck (banmakeringen) på sig som oturligt nog slog av broms pedalen... Han kör med slip koppling så det vara bara att kasta in handuken... jävligt synd...Olof Eriksson skrev:2199148Han rullade in i depån framför mig, jag tror det var nå motorproblem.
liljekvist skrev:2199168nop... han fick ett flygande däck (banmakeringen) på sig som oturligt nog slog av broms pedalen... Han kör med slip koppling så det vara bara att kasta in handuken... jävligt synd...
Jag fattar inte? Sluta åka för att man inte har en bakbroms och bara slirkoppling? Slirkopplingen tar ju inte bort motorbromsen, speciellt inte som hans är inställd. (jag körde hans hoj i spanien)liljekvist skrev:2199168nop... han fick ett flygande däck (banmakeringen) på sig som oturligt nog slog av broms pedalen... Han kör med slip koppling så det vara bara att kasta in handuken... jävligt synd...
ps
snygga bilder![]()
Spider skrev:2199037Lite bilder på folk å fä.....
Å vad är det för [o]djur Lasse står och pekar på ??
För att inte tala om RookieSM's helrätta pitbike.
.
RaceMe skrev:2199371Ja, vad kan det vara??![]()
Hulkster skrev:2199688TV-sändning från Linköping ikväll kl. 19.05 på Sportexpressen.
rejser skrev:2200868En gammal Kanondal.
Rancid-Racing skrev:2202155Fan, jag bommade det![]()
Kommer det någon repris???
Rancid-Racing skrev:2202155Fan, jag bommade det![]()
Kommer det någon repris???
Lucky9 skrev:2202590Men om intresset kvarstår då så kan jag ju göra det och kasta upp nånstans för nerladdning.
/Lucky9
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALucky9 skrev:2202590
Jag missade det igår så jag kommer spela in det digitalt på fredag men det blir i "dvd-kvalitet" och därmed ganska stort. Åker bort i helgen så jag kommer inte kunna komprimera det förens nästa vecka. Men om intresset kvarstår då så kan jag ju göra det och kasta upp nånstans för nerladdning.
/Lucky9
men du ska ju köra i Tranås har jag ju sagtSpider skrev:2202685Eftersom Lucky9 uppenbarligen bor i Stockholm så kan han och jag kanske stråla samman och överföra information. Sen tar jag med mig det till Örebros SM-deltävlning så löser vi det där på något listigt sätt.
Lucky9: kan du se till att få ner allt på en eller flera dvd'er ? Sen så får vi se till att träffas någonstans nästa vecka för ett litet utbyte. Skulle det funka ?
.
Jo, snör upp det, gör inget om det tar två veckor att ladda hemLucky9 skrev:2202590
Jag missade det igår så jag kommer spela in det digitalt på fredag men det blir i "dvd-kvalitet" och därmed ganska stort. Åker bort i helgen så jag kommer inte kunna komprimera det förens nästa vecka. Men om intresset kvarstår då så kan jag ju göra det och kasta upp nånstans för nerladdning.
/Lucky9
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |