Någon som spelat för mycket GTA

verkar ju vara lika outlaw som en del vill vara på sporthoj.com...:rolleyes:

verkar ju vara lika outlaw som en del vill vara på sporthoj.com...:rolleyes:

Mja i usa är det inte så outlaw. Där måste du ha special licens för att bära vapen dolt där. Medans i sverige måste du bära vapen dolt. ;) Så när ni ser mig med en väska på ryggen.... Krocka inte med mig... :tummenupp

Inte ovanligt..
Min polare i Texas brukar åka til skyttebanan med sin AK47:a på ryggen. Han tycker iallafall att det har en klart avkylande effekt på att folk ligger förnära bakom.. :D

...jag skulle gärna vilja se hur man lyckas köra både hojen och knöka fram bössan, sikta och träffa något som är mindre än himlen! :tungan

Last edited:
den listan känns ju lite tveksam...

Det tror jag inte den är. Notera Small Arms Survey 2007. Small arms brukar man kalla handeldvapen (typ pistoler och andra små skutvapen), så listan stämmer säkert bra. Skulle du däremot leta upp en lista som innefattade alla sorters vapen, då skulle Kanada ligga väldigt tätt bakom USA (eller före). Där vill jag minnas att dom har en vapentäthet på omkring 5-6 vapen per capita.

Jag är ju rädd för vissa i trafiken här i Sverige. Tänk om de dessutom hade skjutvapen. :gnissla
Skaffa dig ett vapen du med, så känner du dig säkrare i trafiken :tummenupp

Utan vapen är man ingen riktig Cowboy :machinegu

Sverige ligger högt på listan, och jag trodde nog att ett land som Irak skulle ha betydligt fler vapen per 100 invånare.

Finns ingen som håller räkningen på vapen i Irak... Licenssystemet fungerar inte så bra där :rolleyes:

Jag har åkt hoj i Sverige med AK4 på ryggen. Till skjutbanan dvs och ingen nylonburka på huvet.

Jag kan också: Han kanske skulle åka till någon brud och få sig ett skjut! (haha)

...jag skulle gärna vilja se hur man lyckas köra både hojen och knöka fram bössan, sikta och träffa något som är mindre än himlen! :tungan

Du har inte sett Mission impossible II va.?

Va fan..Arnold lyckades ju rätt bra i Terminator :tummenupp

Vill se den tattare som försöker sno hans hoj...inte ens gummisnoddar på byxan eller keps på snedden skulle hjälpa...

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!