Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
verkar ju vara lika outlaw som en del vill vara på sporthoj.com...![]()
Nothing like "The home of the brave"![]()
Inte ovanligt..
Min polare i Texas brukar åka til skyttebanan med sin AK47:a på ryggen. Han tycker iallafall att det har en klart avkylande effekt på att folk ligger förnära bakom..![]()
...jag skulle gärna vilja se hur man lyckas köra både hojen och knöka fram bössan, sikta och träffa något som är mindre än himlen!![]()
skottland?
http://en.wikipedia.org/wiki/Open_Carry
Jag är ju rädd för vissa i trafiken här i Sverige. Tänk om de dessutom hade skjutvapen.
EDIT:
Detta tyckte jag var lite intressant: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_gun_ownership
Sverige ligger högt på listan, och jag trodde nog att ett land som Irak skulle ha betydligt fler vapen per 100 invånare.
den listan känns ju lite tveksam...
...jag skulle gärna vilja se hur man lyckas köra både hojen och knöka fram bössan, sikta och träffa något som är mindre än himlen!![]()
skottland?
SKOTTland! HAHAHA!![]()
SKOTTland! HAHAHA!
edit, han kanske bara ville ge någon SKJUTs. HAHAAAAAAHAAAAHAAA!
Skaffa dig ett vapen du med, så känner du dig säkrare i trafikenJag är ju rädd för vissa i trafiken här i Sverige. Tänk om de dessutom hade skjutvapen.![]()
Sverige ligger högt på listan, och jag trodde nog att ett land som Irak skulle ha betydligt fler vapen per 100 invånare.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten