Någon som skall åka i Trollhättan??

Zackopelle som hyr banan på kinnekulle,jobbar själv på Ana som mek så det brukar bli att ryktena rör på sig snabbt när bankörningar blir av.PA kommer dit också,ska bara ställa in chassit på hans bil,där har ni en rolig bil med pulver som räcker och blir över .Låter som en bra ide att åka dit,hade faktsit planer på att fråga om just kinnekulle men i ett mycket senare skede*s*

Last edited:
Åkning!!!

Jag bjuder upp till dans...vart ska vi åka i helgen?? tips?? förutom att stå & runka till (Saab) två hjul för mycket på (Kineskullen).
bättre slita däck på två hjul.

Last edited:
Eas skrev:
Jag hänger också gärna på om det är ok!
Nybörjarn! Hänger Jocke med??

Jag vet inte om han skall med men vi snackas vid varje dag på jobbet så jag ska höra med han.Den dåren kör ju fast det spöregnar :va

Nybörjare skrev:
Jag vet inte om han skall med men vi snackas vid varje dag på jobbet så jag ska höra med han.Den dåren kör ju fast det spöregnar :va
Jo,jag vet! Han är lite galen!! Pratade med han häromdagen, han berätta att han plockat ut hojjen i regnet, kollat på himlen vart det såg bäst ut. ...och åkt ditåt! :hihi
Själv försöker jag hålla hojen inomhus när det regnar!

Tjena grabbs :tummenupp ..
Jag hänger gärna med till kullen på lördag om det är ok och att vädret är bra :banana ....
Var ska vi isåfall träffas och vilken tid :confused: ..
Så sugen på att åka båge för man blir ju snart tokig på detta jävla regn :mad: ......

Rossi1 skrev:
Jag bjuder upp till dans...vart ska vi åka i helgen?? tips?? förutom att stå & runka till (Saab) två hjul för mycket på (Kineskullen).

Ja, vi åker över Tun - Örslösa på vägen dit - en lite roligare väg än 44:an. Hem tänkte vi ta över Sollebrunn och där finns den hyffsat kända vägen över Gendalen. Kolla tråden:http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=85057

Rossi1 skrev:

Hoj hoj, ähh vi åker därifrån så snart vi drägglat färdigt o drar o fikar på nåt gôtt ställe //p

har jag räknat rätt nu så är vi 8 gubbs

Chili, red, pucko, freddan, eas, nybörjare, rossi1, r1mannen

Last edited:
R1a mannen skrev:
Tjena grabbs :tummenupp ..
Jag hänger gärna med till kullen på lördag om det är ok och att vädret är bra :banana ....
Var ska vi isåfall träffas och vilken tid :confused: ..
Så sugen på att åka båge för man blir ju snart tokig på detta jävla regn :mad: ......
Klart du ska med! Kolla tråden Chili lagt upp!

Härligt väder det var igår,en tur sent igår kväll blev det och hoppas det håller i sig.
Uschhhh säger mackägarna när dom ser så många spååååååårthojjar,nu ska dom köra som stollar igen

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...