Trollhättan 18/6, Saabfestival-Kinnekulle Ring

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
2009 Honda CBR600RR
Några sporthojsfantaster med gediget motorintresse kommer att åka till Kinnekulle nu på lördag. Det är ju Saabfstival i THN under helgen men på lördagen håller man till på Kinnekulle. Förutom att kolla på den allmänna (av)åkningen kommer även Saab Performance Team att ha uppvisning samt att ANA har en utställning av diverse utryckningsfordon.
Mer info på:http://www.saabfestival.se/program_lordag.htm#

Samling 09.00 Shell, Gärdhemsvägen

Färdväg dit Lilleskog-Grästorp-Tun-Lidköping-Kinnekulle

Färdväg hem En omväg genom Grästorp-Gendalen-Sollebrunn-Åsaka

// Chili och Red_Ninja

Last edited:
Kollade på SMHI! Det ska va bra väder!
Hoppas dom har rätt den här gången!!
:banana :banana :banana

chili skrev:
Några sporthojsfantaster med gediget motorintresse kommer att åka till Kinnekulle nu på lördag. Det är ju Saabfstival i THN under helgen men på lördagen håller man till på Kinnekulle. Förutom att kolla på den allmänna (av)åkningen kommer även Saab Performance Team att ha uppvisning samt att ANA har en utställning av diverse utryckningsfordon.
Mer info på:http://www.saabfestival.se/program_lordag.htm#

Samling 09.00 Shell, Gärdhemsvägen

Färdväg dit Lilleskog-Grästorp-Tun-Lidköping-Kinnekulle

Färdväg hem En omväg genom Grästorp-Gendalen-Sollebrunn-Åsaka

// Chili och Red_Ninja
Efter att ha varit på Kinnekulle börjar det förmodligen att brumma i magen, därför har jag ett förslag att vi gör ett stopp ute på spiken. Vägen från Lidköping till spiken är ju inte fy skam den heller :)

M.Hedberg skrev:
Efter att ha varit på Kinnekulle börjar det förmodligen att brumma i magen, därför har jag ett förslag att vi gör ett stopp ute på spiken. Vägen från Lidköping till spiken är ju inte fy skam den heller :)

är det vägen mot Läckö mattias? i alla fall så låter det klart intressant

Jag kanske hänger med. Måste bara få ok från chefen och att de hittar nån som kan jobba istället för mig. Hoppas hoppas jag får ledigt. :)

M.Hedberg skrev:
Jajamen, och fisken är helt okej den åxå.

hehe ok, lunch ute då, har du fått ihop din gaffel än då? Hörde nåt om Öhlinsfjädrar mm, själv har jag rivit isär o ihop min gaffel, var en bricka som trycker mot fjädern som låg på sniskan så nu ska det lira hoppas jag, annars får tina skjutsa :)

red_ninja skrev:
....Linus< Tun - Örslösa, är det över Råda???? I så fall YEAH

"Över Råda -YEAH!"

Vadå? Finns väl ingen väg genom Råda värd att åka på, en spikrak väg över åsen med Älg-risk ,en 30-sträcka förbi skolan, sedan 50-väg genom Råda samhälle hela vägen till Brandstationen, hur kul är det?

Last edited:
Pebl skrev:
"Över Råda -YEAH!"

Vadå? Finns väl ingen väg genom Råda värd att åka på, en spikrak väg över åsen med Älg-risk ,en 30-sträcka förbi skolan, sedan 50-väg genom Råda samhälle hela vägen till Brandstationen, hur kul är det?

du kanske fattade lite fel, Såtenäs-Lidköping , den gamla vägen, var nog den vägen vi syftade på: ):):) tycker den är hyfsad i alla fall

red_ninja skrev:
du kanske fattade lite fel, Såtenäs-Lidköping , den gamla vägen, var nog den vägen vi syftade på: ):):) tycker den är hyfsad i alla fall

Ok, plötsligt förefaller det hela mer logiskt.

Se till att hålla över 140 i guppet efter Tun bara.

red_ninja skrev:
hehe ok, lunch ute då, har du fått ihop din gaffel än då? Hörde nåt om Öhlinsfjädrar mm, själv har jag rivit isär o ihop min gaffel, var en bricka som trycker mot fjädern som låg på sniskan så nu ska det lira hoppas jag, annars får tina skjutsa :)
Har Linus varit och skvallrat? Men fjädrarna har jag ännu inte hunnit med att få i gaffeln :( . Det får nog bli efter midsommar.

När hade vi tänkt samlas på lördag vid Shellmacken?...tar med en gubbe till från jobbet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT