Pidde den glade
Ny medlem
Funderar på och dra till örs idag eller de har inte kommit igång än fler tipps är alltid välkommet 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sitter just nu och försöker få igång blodcirkulationen. Att man ens tänker tanken att åka hoj när det är så här kallt...
Nytt försök imorron onsdag kanske? Jag har ärende i växjö och tänkte dra till Ör sedan på vägen hem. Någon som hakar på? Isf allén vid McDonalds vid någon vettig tidpunkt. Kom med förslag!![]()
//KaliZ
Klockan 17 kommer jag befinna mig där, om det är fint väder.
Fint o fint... jag stannar till där bara det inte regnar![]()
kl 17... give or take... någon minut kan hända beroende på trafiken i stan.
//KaliZ
några förändringar i ör i år?, med tanke på att det är nya ägare?
Ja det blev ju lite folk! Det får vi göra om, tycker jag.
KaliZ, inget napp på campus!? De brukar stå och vifta efter mig varje gång jag åker förbi, med sina konstiga gula kläder!![]()
Så när ska vi ut på en runda igen då? Fast inte idag för idag dricker vi Öl i solen och det e gott det me.....
Anderstorp imorgon! Ska nog ut en kort sväng ikväll, om jag inte somnar i den väldigt lockande soffan nu..
Ja Gustav! ska vi träffas vid alle'n innan? kl tolv kan vi vara där. Blir väl lagom? Då har väl baksmällan gått över för en del( crille)Jag måste lämna grabben innan.
Ja Gustav! ska vi träffas vid alle'n innan? kl tolv kan vi vara där. Blir väl lagom? Då har väl baksmällan gått över för en del( crille)Jag måste lämna grabben innan.
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |