Någon som ska till ÖRS idag ?

Nae..blåsigt och kallt och regnskurigt.

Jag hittar på något annat idag.

Sitter just nu och försöker få igång blodcirkulationen. Att man ens tänker tanken att åka hoj när det är så här kallt...

Förra onsdagen var där ett 20-tal hojar... så det har inte riktigt kommit igång ännu. Men idag.. nej fanken.. svinkallt...! :gnissla

//KaliZ

Ör den 25/4!!!

Nytt försök imorron onsdag kanske? Jag har ärende i växjö och tänkte dra till Ör sedan på vägen hem. Någon som hakar på? Isf allén vid McDonalds vid någon vettig tidpunkt. Kom med förslag! :tummenupp

//KaliZ

Nytt försök imorron onsdag kanske? Jag har ärende i växjö och tänkte dra till Ör sedan på vägen hem. Någon som hakar på? Isf allén vid McDonalds vid någon vettig tidpunkt. Kom med förslag! :tummenupp

//KaliZ

Klockan 17 kommer jag befinna mig där, om det är fint väder.

Fint o fint... jag stannar till där bara det inte regnar :rolleyes:
kl 17... give or take... någon minut kan hända beroende på trafiken i stan.

//KaliZ

Jaja, 17 brukar innebära avfärd tidigast 17:20, så det är ingen panik.

Ska nog försöka ta mig ut idag tror jag.
blir väl att man kommer runt fem halv sextiden.

Ja man får tacka för lite trevligt åkande denna afton, imorgon är det på att igen..

Ja det blev ju lite folk! Det får vi göra om, tycker jag.

KaliZ, inget napp på campus!? De brukar stå och vifta efter mig varje gång jag åker förbi, med sina konstiga gula kläder! :D

Ja det blev ju lite folk! Det får vi göra om, tycker jag.

KaliZ, inget napp på campus!? De brukar stå och vifta efter mig varje gång jag åker förbi, med sina konstiga gula kläder! :D

Hähä!! Va ska man säga... ALLA känner Gustav! :tungan

Så när ska vi ut på en runda igen då? Fast inte idag för idag dricker vi Öl i solen och det e gott det me.....

Så när ska vi ut på en runda igen då? Fast inte idag för idag dricker vi Öl i solen och det e gott det me.....

Anderstorp imorgon! Ska nog ut en kort sväng ikväll, om jag inte somnar i den väldigt lockande soffan nu..

anderstorp sm

Anderstorp imorgon! Ska nog ut en kort sväng ikväll, om jag inte somnar i den väldigt lockande soffan nu..

Ja Gustav! ska vi träffas vid alle'n innan? kl tolv kan vi vara där. Blir väl lagom? Då har väl baksmällan gått över för en del( crille):) Jag måste lämna grabben innan.

Ja Gustav! ska vi träffas vid alle'n innan? kl tolv kan vi vara där. Blir väl lagom? Då har väl baksmällan gått över för en del( crille):) Jag måste lämna grabben innan.

ja ja.... men det e juh fint med öl .... men nu e det Bacardi som gäller......
Bestäm nu när vi ska träffas så får vi se om ja e kapabel å köra i morgon!

Jaha, det blir hoj alltså! Klockan 12 blir otroligt bra för min del!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra