Aleksander
................
Sluta hacka på Mephiboseth nu tycker iallafall jag!
Han gjorde iallafall en instats eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
G-MAN skrev:Sluta hacka på Mephiboseth nu tycker iallafall jag!
G-MAN skrev:Sluta hacka på Mephiboseth nu tycker iallafall jag!
Va? Missa du en ironismajli lr två där?wader skrev:jag tycker att man ska ringa bilregistret istället för att kopla in polisen direkt. försöka få tag i ägaren själv. det hände exakt min vän det där. han la en hoj med halvförsäkring o jag körde in honnom till sjukstugan han var i oki skick lite öm bara. men hans mamma fick ett samtal om att sonens hoj låg i diket o att han saknades, vad händer i den kvinnan då :kocko visst måste man kolla runt men samma stund du ringer poppo så har killen som äger i fråga ingen chans till ett fb o påstå att den e stulen. polarn gjorde 45000kr back i det ögonblicket.
e lite iriterande med folk som alltid ska ha något o säga men klart man måste kolla om du har en kropp någonstans liv framför allt.
wader skrev:jag tycker att man ska ringa bilregistret istället för att kopla in polisen direkt. försöka få tag i ägaren själv. det hände exakt min vän det där. han la en hoj med halvförsäkring o jag körde in honnom till sjukstugan han var i oki skick lite öm bara. men hans mamma fick ett samtal om att sonens hoj låg i diket o att han saknades, vad händer i den kvinnan då :kocko visst måste man kolla runt men samma stund du ringer poppo så har killen som äger i fråga ingen chans till ett fb o påstå att den e stulen. polarn gjorde 45000kr back i det ögonblicket.
e lite iriterande med folk som alltid ska ha något o säga men klart man måste kolla om du har en kropp någonstans liv framför allt.
Hårding skrev:Hahahaaa...antingen är du ett skämt eller så är inte alla fåren hemma
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|