Någon som saknar en Grön Kawa Ninja?!?

G-MAN skrev:
Sluta hacka på Mephiboseth nu tycker iallafall jag!

Han gjorde iallafall en instats eller?

Jag instämmer. Minst hälften av befolkningen i Sverige hade skitit i hojen och glömt bort det hela. Några procent hade snott delar.

jag tycker att man ska ringa bilregistret istället för att kopla in polisen direkt. försöka få tag i ägaren själv. det hände exakt min vän det där. han la en hoj med halvförsäkring o jag körde in honnom till sjukstugan han var i oki skick lite öm bara. men hans mamma fick ett samtal om att sonens hoj låg i diket o att han saknades, vad händer i den kvinnan då :kocko visst måste man kolla runt men samma stund du ringer poppo så har killen som äger i fråga ingen chans till ett fb o påstå att den e stulen. polarn gjorde 45000kr back i det ögonblicket. :va

e lite iriterande med folk som alltid ska ha något o säga men klart man måste kolla om du har en kropp någonstans liv framför allt.

Last edited:
wader skrev:
jag tycker att man ska ringa bilregistret istället för att kopla in polisen direkt. försöka få tag i ägaren själv. det hände exakt min vän det där. han la en hoj med halvförsäkring o jag körde in honnom till sjukstugan han var i oki skick lite öm bara. men hans mamma fick ett samtal om att sonens hoj låg i diket o att han saknades, vad händer i den kvinnan då :kocko visst måste man kolla runt men samma stund du ringer poppo så har killen som äger i fråga ingen chans till ett fb o påstå att den e stulen. polarn gjorde 45000kr back i det ögonblicket. :va

e lite iriterande med folk som alltid ska ha något o säga men klart man måste kolla om du har en kropp någonstans liv framför allt.
Va? Missa du en ironismajli lr två där?

wader skrev:

Hahahaaa...antingen är du ett skämt eller så är inte alla fåren hemma

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back