Jag vill ha hela fälgarna polerade ekrar,nav rubbet!valle46 skrev:800 för båda![]()
Pris??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha hela fälgarna polerade ekrar,nav rubbet!valle46 skrev:800 för båda![]()
ta kort rakt framifrån på godset så jag får se hur repårna ser utcrazy martin skrev:1500:- för båda.valle 46 tar 800:-
kan du spegla sig i denna eller? har du kollat bilderna överhuvudtaget?
varför vill du det? Det kommer inte vara snyggt mer än första ggn du sätter på dom, eller orkar du plocka av allt när du skall putsa upp dom, av med oken, av med hjul, av med bromsskivor etc. ?bigblock skrev:Jag vill ha hela fälgarna polerade ekrar,nav rubbet!
Pris??
För att det är grymt snyggt,men det där låter ruggit jobbigt! Räcker det inte med att vara noga med att tvätta å torka eller ska jag måsta kroma fälgarna?Ravetrancer skrev:varför vill du det? Det kommer inte vara snyggt mer än första ggn du sätter på dom, eller orkar du plocka av allt när du skall putsa upp dom, av med oken, av med hjul, av med bromsskivor etc. ?
jag brukar säga så här, att skall man slippa underhålla hela tiden med massa jobb som följd så skall man ha hellackade fälgar eller helkromade fälgar. Polerade fälgar är ett helvete att hålla rent på andra ställen än fälgbanorna. Men nu så vet du iaf så får du ju utgå därifrånbigblock skrev:För att det är grymt snyggt,men det där låter ruggit jobbigt! Räcker det inte med att vara noga med att tvätta å torka eller ska jag måsta kroma fälgarna?![]()
Tack för tipsen! Jag får nog börja ringa runt å kolla vad det kostar att kroma dom,men det kostar väl en förmögenhetRavetrancer skrev:jag brukar säga så här, att skall man slippa underhålla hela tiden med massa jobb som följd så skall man ha hellackade fälgar eller helkromade fälgar. Polerade fälgar är ett helvete att hålla rent på andra ställen än fälgbanorna. Men nu så vet du iaf så får du ju utgå därifrån![]()
bigblock skrev:Tack för tipsen! Jag får nog börja ringa runt å kolla vad det kostar att kroma dom,men det kostar väl en förmögenhet![]()
Zoidberg skrev:Ursäkta en ev mindre vetande (eller ?) men jag har då aldrig varken sett eller hört tals om kromad aluminium !!??![]()
jiGGa skrev:Den här var djävlig snygg. Lackar du motiven oxå?
Ravetrancer skrev:som jag sa i andra tråden
när mina fälgar e sketna så ser dom ut som dina nypolerade![]()
![]()
![]()
10k skulle jag väl kunna betala för båda men inte per styck,då blir det till att hitta på nåt annat.Ska i alla fall ringa å kolla i morgon.Therudeboy skrev:Kroma fälgarna skulle jag tippa på kostar ca 10k. Kanske till och med styckvis.
bigblock skrev:10k skulle jag väl kunna betala för båda men inte per styck,då blir det till att hitta på nåt annat.Ska i alla fall ringa å kolla i morgon.
mmmm har oxo för mig det, det var nåt om 6-värt krom som var riktigt miljöfarligt.crazy martin skrev:har hört att det inte håller så bra nu för tiden. de får inte använda de gammla metoder som de gjorde för. nån miljökrav eller nåt?
funkar ganska bra tt kroma alu, dock så måste du ha otroligt grymt förarbetemajtii skrev:Alu ska inte vara någon höjdare att kroma. Inte bara pajar, blir tydligen gulaktigt också.
Däremot finns det ett annat material som lämpar sig för kromning.
... Var det araldit? Ehh.. nä.. Något åt det hållet iaf.
Ravetrancer skrev:mmmm har oxo för mig det, det var nåt om 6-värt krom som var riktigt miljöfarligt.
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |