Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oscar skrev:...hur länge man är av med körkortet om man kört 148 på 90-väg?

Tyvärr kan jag inte det. Men om du vill veta hur länge man är kortlös när man kör 147 på 90-väg så är det fyra månader. Det vet jag med SÄKERHEToscar skrev:...hur länge man är av med körkortet om man kört 148 på 90-väg?
Mr Ks Syrra skrev:Shit!!![]()
Synd att de inte gör så här:
Vid en internationell konferens presenterar den norska polischefen ett förslag om hur man ska få folk att använda säkerhetsbältet: -Bilisterna får betela 1000 kronor i böter första gången de inte använder säkerhetsbältet, andra gången får de böta 3000 kronor och tredje gången så beslagtar vi säkerhetsbältet!
![]()
När/Var hände detta?Bingo skrev:Tyvärr kan jag inte det. Men om du vill veta hur länge man är kortlös när man kör 147 på 90-väg så är det fyra månader. Det vet jag med SÄKERHET![]()
Fick ner det till tre månader pga behov av körkort i tjänsten.
Fan vad surt att bli av med det vid denna tid på året...![]()
kajlyl skrev:När/Var hände detta?
Om det är mig du frågar så hände det 3 september förra året. En bit från Veberöd, på väg mot Dalby.kajlyl skrev:När/Var hände detta?
Bingo skrev:Om det är mig du frågar så hände det 3 september förra året. En bit från Veberöd, på väg mot Dalby.
ring mig om du vill ha lift oscar skrev:Tur att man har licens!![]()
maverick_750rr skrev:... men det hade du ju inte![]()
Jerk Off skrev:De tar det för livet!![]()
Farsan berätta att när han var 18år och hadde haft körkortet i 2år så körde han i 110 på 50 väg (i Sthlm).......
De behöll lappen i 2 (TVÅ) år!!!! Men det var på den tiden.....
Lider med dig!![]()
oscar skrev:...hur länge man är av med körkortet om man kört 148 på 90-väg?
Han åkte bil och hade förmodligen stannat även med hoj, sluta uppmana till smitingar, det är inte värt att riskera andras liv för ett körkortgixxermf skrev:varför stannade du??? åkte du bil eller?

GSXR1100R skrev:Han åkte bil och hade förmodligen stannat även med hoj, sluta uppmana till smitingar, det är inte värt att riskera andras liv för ett körkort![]()
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |
|
|
Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor
Ducati presenterar, i samar... |