Någon som kan översätta tyska?

Steen

Mer hk än kg
Gick med
15 May 2004
Hoj
-
Någon som kan hjälpa mig att översätta till svenska vore väldigt tacksam.
Gäller en topp från ebay jag betalat för 2 veckor sedan men inget hört förens nu har mailat flera gånger utan svar.

Momentan kann ich den Artikel nicht versenden, ich bitte Sie um 2 Wochen gedult.
Teilen sie mir bitte ihre Bankverbindung mit um ihnen Notfalls den bereitsgeleisteten Betrag zurück zu überweisen
Mit freundlichen Grüßen
jmasc99

Steen skrev:
2646572 Någon som kan hjälpa mig att översätta till svenska vore väldigt tacksam.
Gäller en topp från ebay jag betalat för 2 veckor sedan men inget hört förens nu har mailat flera gånger utan svar.

Momentan kann ich den Artikel nicht versenden, ich bitte Sie um 2 Wochen gedult.
Teilen sie mir bitte ihre Bankverbindung mit um ihnen Notfalls den bereitsgeleisteten Betrag zurück zu überweisen
Mit freundlichen Grüßen
jmasc99

http://babelfish.altavista.com
Översätt till engelska! :fakta

Tror det står att ze dzörman inte kan skicka artiekln (toppen). Gissar att han sökt dig i 2 veckor(?).
Du ska berätta ditt bankkonto och clearingnummer så att han kan skicka tillbaka dina stålar. Med vänliga Grüßen. Undrar hur hon ser ut? Grüßen alltså.

"För tillfället kan jag inte skicka artikeln, jag ber om två veckor tålamod. Ge mig gärna ert kontonummer så att jag i nödfall kan betala tillbaka summan. Med vänliga hälsningar...."

Ungefär.

Grüßen är väll hälsningar?

:Bugar :Bugar

Strongliquid skrev:
2646590 "För tillfället kan jag inte skicka artikeln, jag ber om två veckor tålamod. Ge mig gärna ert kontonummer så att jag i nödfall kan betala tillbaka summan. Med vänliga hälsningar...."

Ungefär.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...