Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skorpan skrev:Det är Mr TL här på forumet!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AJAJAJAJAJAJ HAHAHHAHAHA,jag får inget syre....MrTL skrev:förstog att du skulle jävlas din lille gris...men vänta du...ja kommer att hämnas![]()
när tungan åker ut liknar den dej mestMrTL skrev:förstog att du skulle jävlas din lille gris...men vänta du...ja kommer att hämnas![]()

MrTL skrev:förstog att du skulle jävlas din lille gris...men vänta du...ja kommer att hämnas![]()

Honken skrev:*suck* Känner igen mig alldeles för väl!
Sådär brukar det se ut när jag motvilligt är tvungen att göra nånting i ekonomisystemet på jobbet!
SAP R3 (tyskt ekonomisystem) måste ju vara guds hämd på oss syndare eller nåt![]()

Halogen skrev:Hahaha... Och gör man affärer på något annat sätt än de fördefinierade formerna som finns i SAP R3 så gör man FEL. Det har tyskarna bestämt. Så är det bara, går inte att ändra på.![]()
Gottis skrev:Om du mucka me min skorpan så du mucka med min radfyra en riktig maskin![]()

UrbanTiger skrev:Satt mycke med R/3 tidigare i ekonomidelarna. Hitta ganska bra i systement och röjde friskt i tabeller och fixa med raporter och skit. Gjorde en hel del konfigurering också. La av med det och gjord annat i två år.
Nu har firman bytt version och låst allt så man kan inte göra ett skit... precis värdelöst![]()
UrbanTiger skrev:Det går utmärkt att justera de flesta funktioner. Sen att folk inte kan ändra på sig är en annan femma.

köp en rad4a o bli en människaMrTL skrev:

hellst en Yamaha då vaSkorpan skrev:köp en rad4a o bli en människa![]()
![]()
![]()
jävla homosapiens (eller vad det nu stavas he he)![]()
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen