Någon som har mer än en hoj?

shoei

^_-
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
R1-03 såld
Är lite sugen på att skaffa en till R1'a som man inte behöver vara så rädd om. Alltså en som man kan "busa" lite mer med.

Är det någon här som har två? Fungerar det bra? Eller blir det bara att man kör med den ena för att det är meckigt att ställa på den andra? har för mig att man kan gå in på internet och göra det? I så fall kan man ju ha den ena påställd hela tiden och den andra när man ska ut och plåga den :)
Vad tror ni?

Är lite sugen på att skaffa en till R1'a som man inte behöver vara så rädd om. Alltså en som man kan "busa" lite mer med.

Är det någon här som har två? Fungerar det bra? Eller blir det bara att man kör med den ena för att det är meckigt att ställa på den andra? har för mig att man kan gå in på internet och göra det? I så fall kan man ju ha den ena påställd hela tiden och den andra när man ska ut och plåga den :)
Vad tror ni?

Har 7 st tvåhjulingar:D o en trehjuling (flakmopped) optimalt e nog en cross en motard en fighter/rr, tycker jag:tummenupp

jag har en sp1 samt en gixxer 750

funkar bra om man vill "leka" av sig med en hoj samt ha en "fin" hoj sidan om

fast det smakar oxå i plånboken

dubbla gixxer oldschoole, bra att ta delar från hojarna om något pajjar på den ena..:tummenupp
En original look, den andra street fighter..:tummenupp .. Funkar för mig.

Sen en Fazer 600 som tjejen kör med, å en till likadan att plocka delar ifrån om det skulle behövas. funkar det med:tummenupp

Jag kan förstå att man tjackar 2 olika hojar.. men 2 av samma? :D
Antingen har man två hojar till helt olika användningsområden, eller så har man två likadana, så att man kan flytta prylar mellan hojarna så att en av dom alltid snurrar. Olika strategier bara :)

Själv skulle jag vilja ha en banhoj, en dyngsprättare, en gatsporthoj å en FJR/ST för semestern :) Synd bara att plånboken får självmordstankar när jag drömmer om den hojparken :D

Jag kör med en motard och en sporthoj.. Busar mest med motarden och kör lite längre turer med sporthojen. Funkar kanon. :tummenupp

jag har 2 st r1or en 03 en 02 en fin en ful :tummenupp

Räknas en gammal kärringsnurra med punka i fram?

Isåfall så har jag två. En R6 och en ovanstående Hehe:wiggle

Har en R1:a för vägen, en WR 250 F för skogen och har precis sålt min banhoj, en Aprilia 250 RS. Den var för fin och vill hitta en likadan fast invurpad. Hittade en men precis då rasade bilen och pengarna försvann....

Är lite sugen på en R6:a istället för en aprilia RS 250 men det får väl bli ödet som avgör....

/D.

två av samma fattar jag inte min rd har jag tvättat en gång på ett år rsn tvättas nån gång i veckan kanon med olika hojjar

Ja men då så, verkar ju va en del som varit inne på samma spår :)

Pitbull, har du båda 2 påställda samtidigt?

Har 3: en för gatan och en för skogen. året om. Å inget garage är ju komplett utan ett klassiskt lok, gsxr 1100 :yoparty

Hmm...jag får se till att vinna på lotto först innan jag kan stoltsera med att ha fler än en hoj. Men OM jag hade haft det så hade jag nog haft en RR, en motard, ett touringlok (Nej..ingen glidare) och möjligen en gammelgixxer a la GSXR 1100. :)

Garaget är fullt.. gsxr 750 01 och Aprilia rs250SP 00till mej en kinaminimoto och en DM minimoto till 11 åriga grabben,en Dm mini och en fyrhjuling till 6 åringen.
Det är kul med grejor som låter:D

Jag tillhör minoriteten.

Dels har jag bara en hoj, men hade jag råd med flera skulle det se ut ungefär såhär:

Gathoj,ny, sportig men ändå fullt möjlig att toura med. (jag har dock inte så höga krav på komfort)

Motard, äldre, busskick att åka till och från jobbet, macken, och andra småstyrningar. (gärna en stor tvåtaktare)

Chopper, riktig jävla långgaffel, harley eller engelsk motor, bromslös fram, nästan bromslös bak (drevbroms) väghållning och nerläggningsvinkel obefintlig, ljuddämpning måttlig, klädsel jeans och skinnjacka, potta på huvet och solglasögon.

Fast den sista är det bara jag här som ser tjusningen med....

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back