Någon som har luftat bågen i år

Vekt! Här åker man 15-20mil om dagen i alla väder å ni får till en hel tråd på 3sidor om några fjutt mil en helgen?

//Mcbudet Anders

Kom på att snuten var ute å lufta sina hojar lite idag oxå! Kan va värt en tanke när ni ska ut å gasa!

//Anders

Krattan skrev:
Vekt! Här åker man 15-20mil om dagen i alla väder å ni får till en hel tråd på 3sidor om några fjutt mil en helgen?

//Mcbudet Anders

XT räknas inte antalet mil man kör med :rolleyes:

Idag har jag fruttat 7 TIMMAR !!! hehehehe, man börjar komma iform:)
4stycken var vi som svinade .....

Skoj som faan
Krattan skrev:

//Mcbudet Anders

Kul att det blev en sådan respons på denna tråden....

Det märks att alla mc tokar har längtat hela vintern...själv har jag längtat i nästan ett år så nu känns det extra fint....

Det ska tydligen bli ett riktigt KANON :tummenupp väder till helgen... så då blir det mer åka av...Det gör ju inte saken sämre att klubben jag är med i ska ha årsfest... :öl men det får nog bli lite lugnt med den glada varan ... så man kan gasa dagen efter igen YYYeeeeehhhaaaaaaaaaaaaaaaaa............ :rock

14/3 dvs idag så tog jag min premiär.. de blev till skolan (där jag sitter nu) men sen blir de en liten extra sväng innan jag kör hem :tummenupp

Premiär igårkväll...körde hem hojen från vinterdvalan, 2 mil och 0 grader.
Men snart ska jag ut på den riktiga premiären, termometern visar +8 i skuggan här i småland :)

har en fråga

franka skrev:
jag har kört 15 mil i helgen! det va skönt!!! :tummenupp :tummenupp

hej!!

har en fråga gällande din suzuki. jag undrar hur mycket den väger för jag har inga papper som säger exakt jur mycket den väger?

tack på förhand/ Per

pekka skrev:
hej!!

har en fråga gällande din suzuki. jag undrar hur mycket den väger för jag har inga papper som säger exakt jur mycket den väger?

tack på förhand/ Per

Det är inte den nyaste tråden du har hittat... Prova att skicka ett PM.

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!