Någon som har garage till övers ???

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Behöver omgående Garage för min hoj...
Helst nära Fristad om någon har :Bugar

Sorry, enda tipset jag har är Borås Bostäder's garage på Norrby, 180:-/mån för ett varmgarage. Fanns ett ledigt för ett par månader sedan, knappast nån som tagit det.

känns så där att ställa sin hoj på Norrby dock

rAWTAZ skrev:
2325296 Sorry, enda tipset jag har är Borås Bostäder's garage på Norrby, 180:-/mån för ett varmgarage. Fanns ett ledigt för ett par månader sedan, knappast nån som tagit det.

Eureka skrev:
2325540 känns så där att ställa sin hoj på Norrby dock
Det är inlåst i 3-fack (delat med två andra alltså) o till dessa 3-facksgarage är det lås (även om folk kan smita in när nån åker in med bilen). Jag tycker d känns rätt OK :) Norrby är inte vildare än andra ställen känns det som.

Jag kan knuffa in några hojjar i mitt garage under vintern. (när dom ändå inte behöver tas ut i tid och otid.)

lugnt område i borås.
låst garage. vanligen med bil parkerad framför. därför inte så smidigt för andra än migsjälv under säsong.

Pm:a för intresse

Såg där här på BT nyss:

Garage Uthyres
2 st garage uthyres i Spetsfabriken i Gingri omgående, 0734-23 26 12, 033-210 740
Datum: 2006-08-10

Har ingen aning om var det ligger eller så, men det har säkert med Borås att göra :)

rAWTAZ skrev:
2376233 Såg där här på BT nyss:

Garage Uthyres
2 st garage uthyres i Spetsfabriken i Gingri omgående, 0734-23 26 12, 033-210 740
Datum: 2006-08-10

Har ingen aning om var det ligger eller så, men det har säkert med Borås att göra :)

Det ligger ju bara ett par kilometer utanför Fristad så det borde ju passa dig perfekt :)

Åk bara rakt upp mot Fristad kyrka å rakt fram mot Rångedala å efter 2 kilometer e du där

*/ ?>
Back