Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zpeppy skrev:Hej!
Ja som sagt, är det någon som möjligtvis har en film på en Honda cr500?! Jag skulle väldigt gärna vilja se en sådan här hoj köra....=)
Så om nån sitter och trycker på en så lägg upp den snälla??
heimdal skrev:samma här.. alla gamla guppar tjatar ju om legenderna på 500or.. vill veta hur de låter![]()
Legenderna körde dock 4-cyl RR maskiner inte 2-takts cross stånkor...Hej!
Ja som sagt, är det någon som möjligtvis har en film på en Honda cr500?! Jag skulle väldigt gärna vilja se en sådan här hoj köra....=)
Så om nån sitter och trycker på en så lägg upp den snälla??
Den första länken funkade ej, men jag har tankat ner alla filmer du länkade till och nu och ska kolla igenom dom nu...Calmanders skrev:http://homepages.nsoptimum.co.uk/timg/Videos/Bike Vids/Onboard a CR500.mpg
Och här finns det nog en del:
http://www.cr500riders.com/mem-vids.htm
Har ägt Kawas motsvarighet KX500 (-92), och den var hur kul som helst.
zpeppy skrev:Den första länken funkade ej, men jag har tankat ner alla filmer du länkade till och nu och ska kolla igenom dom nu...
philsson skrev:gött ljud i af.. måste låta montruöst vid 10k varv..![]()
de tror jag säkert på en så stor motor men de går inte dödvarva den nåt då?.farmerlip skrev:Dör vid 8500...
Högsta effekt ligger på 6000 rpm har ja för mig.....då är de väll runnt 70 hästar....philsson skrev:de tror jag säkert på en så stor motor men de går inte dödvarva den nåt då?.
philsson skrev:de tror jag säkert på en så stor motor men de går inte dödvarva den nåt då?.
drar du dit en väldigt mager blandning så skall det nog gå men inte bra för din motor. med portning borde man kunna åstadkomma nåt litet till skulle jag tro.farmerlip skrev:Min peakar vid 6500-7000. Finns några som enligt rykte fått en att varva 11000 men det tror jag när jag ser bänkpapper.
det går väll att lägga upp på sporthoj.com servern? har inte adressen dit på den här datorn tyvärrtros-kaffe skrev:jag har några hemma filmer om det finns någon stans att lägga upp dom.
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |