Någon som har en "defekt" hoj liggandes / stående?

Jag har en Yamaha as3 även kallad rd 125 från -79. Ej regbar men i stort sett komplett. Har haft igång motorn men den behöver kärlek. Hade själv tänkt att använda tank och lite andra prylar till ett chopperbygge, men jag har tyvärr inte tid att förverkliga alla mina drömmar. Priset kan väl vara 800kr. Står utanför Halmstad.

Yes... Helt komplett och fin med olje läckage.. Vad vill du ge.

Ingen aning... Egentligen är jag inte ute efter nåt men när jag fick syn på det här tråden tänkte jag att det kan ju vara kul att ha nåt och greja med i vinter samtidigt som man lär sig lite. Priset är ju helt avgörande, får vara ett riktigt slå-till-pris isf! :wiggle

Vad är ditt bästa pris plus lite prut på det? :rolleyes:

Jag har en Yamaha as3 även kallad rd 125 från -79. Ej regbar men i stort sett komplett. Har haft igång motorn men den behöver kärlek. Hade själv tänkt att använda tank och lite andra prylar till ett chopperbygge, men jag har tyvärr inte tid att förverkliga alla mina drömmar. Priset kan väl vara 800kr. Står utanför Halmstad.

Sweet :D

Kontakta mig i PM så kan vi snacka lite och så kan jag få se den :) Kanske blir ett objekt dåda :yoparty

MVH

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back