Någon som har en "defekt" hoj liggandes / stående?

Jag har en Yamaha as3 även kallad rd 125 från -79. Ej regbar men i stort sett komplett. Har haft igång motorn men den behöver kärlek. Hade själv tänkt att använda tank och lite andra prylar till ett chopperbygge, men jag har tyvärr inte tid att förverkliga alla mina drömmar. Priset kan väl vara 800kr. Står utanför Halmstad.

Yes... Helt komplett och fin med olje läckage.. Vad vill du ge.

Ingen aning... Egentligen är jag inte ute efter nåt men när jag fick syn på det här tråden tänkte jag att det kan ju vara kul att ha nåt och greja med i vinter samtidigt som man lär sig lite. Priset är ju helt avgörande, får vara ett riktigt slå-till-pris isf! :wiggle

Vad är ditt bästa pris plus lite prut på det? :rolleyes:

Jag har en Yamaha as3 även kallad rd 125 från -79. Ej regbar men i stort sett komplett. Har haft igång motorn men den behöver kärlek. Hade själv tänkt att använda tank och lite andra prylar till ett chopperbygge, men jag har tyvärr inte tid att förverkliga alla mina drömmar. Priset kan väl vara 800kr. Står utanför Halmstad.

Sweet :D

Kontakta mig i PM så kan vi snacka lite och så kan jag få se den :) Kanske blir ett objekt dåda :yoparty

MVH

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...