Någon som har en cykel som ligger och skräpar??

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Tjejens lillasyster tar snart studenten och hon behöver en cykel. Saken är den att ingenting håller i hennes händer, så det är ingen mening att köpa nåt fint.. Tänkte fixa ordning nåt gammalt vrak och göra den såpass personlig så att hon knappt ens behöver låsa den.

Jag har kollat på blocket, men där dinns det ju bara cyklar som är hela och dyra. Jag vill ju ha en som det är dubbelpunka på, saknas en pedal och har buliga skärmar. Jag ska ju ändå fixa mekaniken så det enda kravet är att ramen är ok, hjulen ska inte vara skeva, och att navet ska funka.

Jag kommer och hämtar ditt vrak, som hyresvärden ändå tänkte och slänga vid nästa källarstädning, och du får en liten peng!

cykel

juha01 skrev:
2152378 Tjejens lillasyster tar snart studenten och hon behöver en cykel. Saken är den att ingenting håller i hennes händer, så det är ingen mening att köpa nåt fint.. Tänkte fixa ordning nåt gammalt vrak och göra den såpass personlig så att hon knappt ens behöver låsa den.

Jag har kollat på blocket, men där dinns det ju bara cyklar som är hela och dyra. Jag vill ju ha en som det är dubbelpunka på, saknas en pedal och har buliga skärmar. Jag ska ju ändå fixa mekaniken så det enda kravet är att ramen är ok, hjulen ska inte vara skeva, och att navet ska funka.

Jag kommer och hämtar ditt vrak, som hyresvärden ändå tänkte och slänga vid nästa källarstädning, och du får en liten peng!

Jag har en gammal (3 växlad tror jag) med punka (i alla fall utan luft) på minst ett däck. Finns i guldheden. Skicka ett pm eller ring nummret i profilen.

Jag fixade i ordning min gamla mountainbike för några år sedan när jag flyttade till kungälv. Använde den nån vecka, sen fick jag punka fram.

Sedan dess har den bara stått. du får den för en billig peng.

PM'a om du är sugen. Finns i kungälv. Transport kan också ordnas.

Har en helt ok Univega 530 mountian bike med ca 7-8år på nacken ,enda felet är platta däck och en trasig eker i bakfälgen.

Den kan bli din om du ger mig en symbolisk peng finns i stan vid redbergsplatsen.

Brraaaaa!!

Peter E har pm, eftersom han har en "vanlig" tralla, men vi får se, det är ju inte klart än!!

Det jävliga med gamla hojar är skeva fälgar, trasiga bakhjulsnav samt trasiga ramar. Allt annat kan man ju fixa med biltema grejer för en spottstyver + en del arbete. Jag menar, ett däck kostar typ 40:- och ett par pedaler hälften...

Tack för engagemanget! Jag återkommer.

Sådärja!

Nu är PeterE,s DBS på upp-pimpning! En perfekt hoj som behövde lite kärlek.

Farbrorn! Jag återkommer ang din univega.

Tack för visat intresse!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...