Någon som flyttat från Sthlm till Gbg?

Kapten Blåskägg skrev:
2661371 Kommer bara bli samma sak i Götet, Långa Farbron kommer steka dig med motarden. Flytta till någon håla där det bara finns mopeder, där kanske du kan vara snabb :D

Din fulquotande dieselråtta...du ligger redan på Lordens shitlist "Topp 10 att stekas bruna på Gelleråsen 2007"...nu bubblade du in på min förstaplats...häng du kvar vid dina pseudosegrar så länge du kan..things WILL change.:fakta :hojraket :2cool

Långa Farbrorn...vem fan e de?

fazerfun skrev:
2661466 Aj fan...låter inget vidare...

Lämnade han dig Markus..???? :confused: du som är en sån mysig mainstreamkille...:rolleyes: :D

Ja, han bara drog. Han skickar PM ibland, mest för att påminna om min ensamhet här i OT. ah17 lämnade mig också, jag har bara Chrille och bonny kvar nu som jag kan klassa som riktiga vänner. :(

Markus skrev:
2661493 Ja, han bara drog. Han skickar PM ibland, mest för att påminna om min ensamhet här i OT. ah17 lämnade mig också, jag har bara Chrille och bonny kvar nu som jag kan klassa som riktiga vänner. :(
Jaha, vad är det för fel på fixxxer nu då?

KalleNorton skrev:
2661515 Jaha, vad är det för fel på fixxxer nu då?

Min personliga åsikt är att hon verkar labil, i övrigt vet jag inte vad som faktiskt är belagt i form av defekter.

Markus skrev:
2661251 Gixxxer-Anders flyttade ju dit, kolla hur det slutade. Sålde hojen och övergav mig här i OT. :mad:

f'låt.... :(

Till trådstartaren:
Gör det inte!
Det börjar, som Mackan sa, med att du säljer hojen och försvinner från SH. Innan du vet ordet av så jobbar du på Volvo och röstar på sossarna.

Kapten Blåskägg skrev:
2661371 Kommer bara bli samma sak i Götet, Långa Farbron kommer steka dig med motarden. Flytta till någon håla där det bara finns mopeder, där kanske du kan vara snabb :D

:brynad

fazerfun skrev:
2661474

Långa Farbrorn...vem fan e de?

Se bild.

profilepic7036_2.gif

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...