Mr K
I win, you loose!
.... Jag sitter insnöad i Staffanstorp och har inte kunnat ta mig till jobb idag. Jag bjussar på kaffe för den som är sugen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jävla gnällis, jag kunde ta mig till jobbbet![]()
coolt............. tog du tåget till helsingborg som inte gick?![]()
Har aldrig sett så här mkt snö här innan.Cykla för fan!![]()
.... Jag sitter insnöad i Staffanstorp och har inte kunnat ta mig till jobb idag. Jag bjussar på kaffe för den som är sugen.
coolt............. tog du tåget till helsingborg som inte gick?![]()
folk som inte klarar köra HOJ i detta väglaget borde få indraget A-kort....
![]()
/ 22 mil idag & inga vurpor
![]()
Fantastiskt... Skåne blir lamslaget för lite vitt pulver... Jag stod vid bussen och väntade i 30 minuter imorse innan en gubbe kom förbi och sa "Du verkar inte ha hört på radion att alla bussar är inställda fram tom. kl. 12 idag", därefter började jag kämpa med att ringa taxi, vilket var i stort sett lika lönlöst...
Så äckligt patetiskt att en hel infrastruktur rasar samman för 20 cm snö... herrejävlar! I norrland räknas detta för fan till rimfrost, och då kör man gladeligen samma som hastighetsbegränsningen... folk som inte klarar köra bil i detta väglaget borde få indraget B-kort....
PRECIS! Så djävla irriterande med allt gnäll.
När jag körde till Malmö idag kl 07.55 så var det inga problem att komma fram.
Du gazzar för dåligt
Fantastiskt... Skåne blir lamslaget för lite vitt pulver... Jag stod vid bussen och väntade i 30 minuter imorse innan en gubbe kom förbi och sa "Du verkar inte ha hört på radion att alla bussar är inställda fram tom. kl. 12 idag", därefter började jag kämpa med att ringa taxi, vilket var i stort sett lika lönlöst...
Så äckligt patetiskt att en hel infrastruktur rasar samman för 20 cm snö... herrejävlar! I norrland räknas detta för fan till rimfrost, och då kör man gladeligen samma som hastighetsbegränsningen... folk som inte klarar köra bil i detta väglaget borde få indraget B-kort....
Du är den första som säger det till mig![]()
Felet e att här nere saltar dom satan, sen smälter skiten o fryser direkt,, = IS BANA... I norrland saltar dom och sopar rent på större vägar, men låter snön packas på mindre vägar, med viss plogning för drivor m.m. Packad snö har superbra grepp. Men de fattar inte vägverket här nere...
Nä,, Umeå gör dom fina jobb..
![]()
![]()
Personen i fråga får hänga med på ett gas i sommar med dig
![]()
![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|