Jag går i valet och kvalet om man skulle ta och beställa en splitter ny hoj. Någon annan som gjort sina beställningar ännu?
Frågan är vad det skall bli för något
Honda 1000RR Repsol med PVM 10-Y fälgar. Lackade orange. 320mm waveskivor. Youshi's tailpipe. usch vad sugen jag blir.
Någon som har lite koll på informationen om 07orna? Några tester gjorda ännu?
Frågan är vad det skall bli för något
Honda 1000RR Repsol med PVM 10-Y fälgar. Lackade orange. 320mm waveskivor. Youshi's tailpipe. usch vad sugen jag blir.
Någon som har lite koll på informationen om 07orna? Några tester gjorda ännu?