Någon som beställt 07orna än?

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Jag går i valet och kvalet om man skulle ta och beställa en splitter ny hoj. Någon annan som gjort sina beställningar ännu?
Frågan är vad det skall bli för något

Honda 1000RR Repsol med PVM 10-Y fälgar. Lackade orange. 320mm waveskivor. Youshi's tailpipe. usch vad sugen jag blir.

Någon som har lite koll på informationen om 07orna? Några tester gjorda ännu?
 
vbg_snake skrev:
2592876 Jag går i valet och kvalet om man skulle ta och beställa en splitter ny hoj. Någon annan som gjort sina beställningar ännu?
Frågan är vad det skall bli för något

Honda 1000RR Repsol med PVM 10-Y fälgar. Lackade orange. 320mm waveskivor. Youshi's tailpipe. usch vad sugen jag blir.

Någon som har lite koll på informationen om 07orna? Några tester gjorda ännu?

Information finns ju lite här och där men inga tester än vad jag vet. Är det en tusenkubikare du är ute efter så är det väl R1:an och K7:an som är uppdaterade, Bladen och ZX-10R är såvitt jag vet oförändrade till 2007.
 
Hmm vore ju tråkigt att köpa en helt oförändrad hoj. Jao det är 1000cc jag vill köpa
 
Swedie har väl lagt en order på nya R1:an om jag förstått det rätt. Enda jag vet hittills.

Säljs Bladen med Repsol-lack även 2007? Trodde den bara var på -04:orna.
 
X-up skrev:
2593244 Swedie har väl lagt en order på nya R1:an om jag förstått det rätt. Enda jag vet hittills.

Säljs Bladen med Repsol-lack även 2007? Trodde den bara var på -04:orna.

Repsollacken finns väl 04-07 om jag inte mins fel
 
vbg_snake skrev:
2592876 Jag går i valet och kvalet om man skulle ta och beställa en splitter ny hoj. Någon annan som gjort sina beställningar ännu?
Frågan är vad det skall bli för något

Honda 1000RR Repsol med PVM 10-Y fälgar. Lackade orange. 320mm waveskivor. Youshi's tailpipe. usch vad sugen jag blir.

Någon som har lite koll på informationen om 07orna? Några tester gjorda ännu?

R1an känns då som hetaste cykeln 2007:tummenupp
 
Jodå! Min 07 R1a är beställd. :) Kommer i december sägs det... men det får vi ju se!
 
Jag har funderat på att köpa en ny 1000cc varje vinter de senaste åren utom iår, men så såg jag nya R1 och blev ruskigt sugen...

Nu står jag i valet att antingen köpa en motard och behålla min ganska nyinköpta ZX12R eller sälja den, strunta i att köpa en motard och ha en helt ny hoj för andra gången i mitt liv, ÅNGEST!:D
 
Ja R1an 07 är inte helt fel faktiskt. Mailade bike i trollhättan igår angående köp av nya motorcyklar men dom svarade inte. Vilka andra bra firmor finns det att handla av?

/Martin
 
vbg_snake skrev:
2594249 Ja R1an 07 är inte helt fel faktiskt. Mailade bike i trollhättan igår angående köp av nya motorcyklar men dom svarade inte. Vilka andra bra firmor finns det att handla av?

/Martin

Motorhuset i Nyköping. Annons finns här till vänster. Snacka med Martin eller Jörgen. 0155-202022

Jag har köpt 4 st hojar där så nog sköter de sig, om du nu ville ha ett omdömme.
 
Last edited:
Jupp. Nya R1000K7 är beställd. Kommer i slutet på februari eller i början på mars har jag blivit lovad.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top