Någon som använder: American Crew Grooming cream?

SFB skrev:
hahaha

Fan det här var inge bra idé, lägger ner

Såja, lugn!

Det här var ju en jättebra idé! Se bara så mycket publicitet som du får!
....Dra dig inte tillbaka nu! Det gäller att vara så trygg i sin manlighet att man även kan bejaka sin kvinnliga sida ibland! :tuttar :tungan

Markus skrev:
Jag har ju fan framslick. :mad: Typ sån där 1997-frilla, jag är så konservativ av mig ya know. ;)

97 gjorde jag lumpen och då var alla snaggade så jag kan inte skapa mig någon bild av en "framslick" från -97

Markus skrev:
Lumpen? Det är gay. :rofl

.....kan ha påverkat valet av sång när vi var på kungsholmen och sjöng Kareoke.. av någon anledning blev det YMCA.. :rofl

...och efter att jag och lumpenpolarna sjungit gick någon från stället upp på scen och förklarade att:
- "det är bara tillåtet att uppträda max två åt gången!"

korvgubbe skrev:
.....kan ha påverkat valet av sång när vi var på kungsholmen och sjöng Kareoke.. av någon anledning blev det YMCA.. :rofl

...och efter att jag och lumpenpolarna sjungit gick någon från stället upp på scen och förklarade att:
- "det är bara tillåtet att uppträda max två åt gången!"

På de där ställena slipper du väl höra "visa pattarna" och se tjuvnyp i servitris-stjärtar i alla fall. :tungan

Här är ett till hett Kungsholmen tips, som skräddarsytt för dig: http://www.malarpaviljongen.se/index1.htm

Markus skrev:
På de där ställena slipper du väl höra "visa pattarna" och se tjuvnyp i servitris-stjärtar i alla fall. :tungan

Här är ett till hett Kungsholmen tips, som skräddarsytt för dig: http://www.malarpaviljongen.se/index1.htm

Det där såg ju gosmyspysigt ut ju! :tummenupp

....en liten anektdot från bodens mörker.. Vi hade en tjej i plutonen. av någon anledning fyrdubblades alltid antalet besökare i tvättrummet när hon duschade. Underligt nog inföll alltid folks tandborstning, rakning och "snuskburks-disk" i samband med att hon duschade! :rofl

korvgubbe skrev:
....en liten anektdot från bodens mörker..
Boden är hell on earth, inte för att jag gått lumpen (frisedel) men det är ju bara fullt med vidriga militärer och pundare där.

korvgubbe skrev:
....en liten anektdot från bodens mörker.. Vi hade en tjej i plutonen. av någon anledning fyrdubblades alltid antalet besökare i tvättrummet när hon duschade. Underligt nog inföll alltid folks tandborstning, rakning och "snuskburks-disk" i samband med att hon duschade! :rofl

Ska inte de ha egna duschar? Syd att mobilkamera inte fanns på den tiden. :lol
Ovan scenario rimmar förresten "så där" med:
korvgubbe skrev:
För det är ju våran själklara rättighet att nypa servitriser i röven... Gapa "visa pattarna" så fort en tjej kliver upp på en scen eller varför inte exemplifiera med "fixa-kort-då-bruden!"-hysterin som är i "Jag är ny" forumet här på sh...

Att leva som man lär... :hihi

Markus skrev:
Ska inte de ha egna duschar? Syd att mobilkamera inte fanns på den tiden. :lol
Ovan scenario rimmar förresten "så där" med:

Att leva som man lär... :hihi

Jag sa inte att jag hängde i duschrummet...

..Nog för att jag gärna vilar ögonen på en fin dam men hon tillhör en av de ytterst få personer som jag bokstavligt talat hatat... :mad: ..och jag tror jag kan räkna den skaran på ena handens fingrar..

korvgubbe skrev:
Jag sa inte att jag hängde i duschrummet...

Nej, dcet var nog inte mycket som "hängde" där alls. :rofl
korvgubbe skrev:
..Nog för att jag gärna vilar ögonen på en fin dam men hon tillhör en av de ytterst få personer som jag bokstavligt talat hatat... :mad: ..och jag tror jag kan räkna den skaran på ena handens fingrar..

"Tjena Lotta"
"-Hej Korvo"
"Öööhh, ska vi polera mitt jivär. Höhö"
*SMACK*

"Det är sant löjtnant, hon slog mig utan anledning. Jag hatar henne. Snyft snyft"

:D

Eller vad gjorde hon för hemskt mot dig?

Markus skrev:
Eller vad gjorde hon för hemskt mot dig?

...Vi hade bara oturen att få en grupp KB-elever som hjärntvättats till att tro de var övermänniskor... T.o.m. du skulle kunna verka som Moder Theresa jämnfört med dem när man pratar människosyn. En bunt idioter som fick ett streck mer på kragen än de klarade av att hantera. Fick, bokstavligt talat, hindra hela min pluton från att gå in och spöa dem sista veckan... Något jag än idag ångrar.

korvgubbe skrev:
...Vi hade bara oturen att få en grupp KB-elever som hjärntvättats till att tro de var övermänniskor... T.o.m. du skulle kunna verka som Moder Theresa jämnfört med dem när man pratar människosyn. En bunt idioter som fick ett streck mer på kragen än de klarade av att hantera. Fick, bokstavligt talat, hindra hela min pluton från att gå in och spöa dem sista veckan... Något jag än idag ångrar.

Vad är KB?
Var du en sån där good guy som sa att "våld löser inga problem" på den tiden också? :hihi (Jävligt vettig filosofi på ett regemente :rolleyes: )

Markus skrev:
Vad är KB?
Var du en sån där good guy som sa att "våld löser inga problem" på den tiden också? :hihi (Jävligt vettig filosofi på ett regemente :rolleyes: )

KB- kompanibefälselev.. Högsta befälsbefattningen bland värnpliktiga.. Jag var GB - gruppbefäl...

Eftersom jag inte fick vara skolpolis i lågstadiet så tog jag på mig rollen som förtroendeman... Dumt nog. Dessutom hade jag fått ett betyg på min tid där uppe som jag inte tyckte det var värt att spoilera för lite simpla hämdbegärs skull...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph