Någon som använder: American Crew Grooming cream?

Markus skrev:
Jag ser att du gått från ord till handling vad beträffar ditt hasch-snack. :tomten

Haha, nej men moder teresa samlade in svinaktigt mycket pengar som inte gick till nånting annat än rakt till kyrkan, hennes beryktade hem för sjuka barn och sånt där var ett riktigt skithål som inte gjorde nånting alls för att de sjuka barnen skulle bli friska utan dom skulle ligga där och plågas i guds ära. Hon var bara en sjuk kristen kärring.

honkiie skrev:
Haha, nej men moder teresa samlade in svinaktigt mycket pengar som inte gick till nånting annat än rakt till kyrkan, hennes beryktade hem för sjuka barn och sånt där var ett riktigt skithål som inte gjorde nånting alls för att de sjuka barnen skulle bli friska utan dom skulle ligga där och plågas i guds ära. Hon var bara en sjuk kristen kärring.

Jaha, men vad ända in i Norden har det med hårvax att göra? :va

Markus skrev:
Jaha, men vad ända in i Norden har det med hårvax att göra? :va

Korvgubbe jämförde dig med motor teresa och då såg jag chansen att göra någon upprörd (det bästa jag vet). Sen så har väl den här tråden handlat väldigt lite om hårvax?

honkiie skrev:
Korvgubbe jämförde dig med motor teresa och då såg jag chansen att göra någon upprörd (det bästa jag vet). Sen så har väl den här tråden handlat väldigt lite om hårvax?

Jaha, jag missade det. Nu är sambandet glasklart. :tummenupp

Markus skrev:
Jaha, jag missade det. Nu är sambandet glasklart. :tummenupp

...Du vet ju att Honkiie är ditt största fan så du får inte dissa honom när han försöker imitera sin idol genom att skapa motsättningar i trådarna! :hihi

SFB skrev:
Beställde fel från USA, någon som vill ha? Jag kan inte använda skiten utan att byta frisyr! :)

Hör av er om ni är intresserade!

Wtf, det finns ju o köpa på H&M..lite gay annars att beställa hårvårdsprodukter via nätet :D

SFB skrev:
Beställde fel från USA, någon som vill ha? Jag kan inte använda skiten utan att byta frisyr! :)

Hör av er om ni är intresserade!

varför har du köp american crew från usa när det säljs i sverige? deras vax är väldigt bra för övrigt, både jag (när jag hade frisyr man använde vax i) och karln använde det, trots att det står "grooming products for men" på förpackningen. jag är minsann en sann könsrebell jag!!! :tungan

Clara skrev:
varför har du köp american crew från usa när det säljs i sverige? deras vax är väldigt bra för övrigt, både jag (när jag hade frisyr man använde vax i) och karln använde det, trots att det står "grooming products for men" på förpackningen. jag är minsann en sann könsrebell jag!!! :tungan
Men har inte samma tillverkare som American Crew en produktserie för tjejer också? Tror det är den som heter D:Fi

(Jag har suttit som hårmodell en gång, annars använder jag inte dylika produkter.)

heinz_p skrev:
Wtf, det finns ju o köpa på H&M..lite gay annars att beställa hårvårdsprodukter via nätet :D

H&M är ju inte supermanligt det heller å andra sidan... :hihi (Men det är just därför man kan smyga runt på de 4m2 av herrkläder och spana ut över 200.000m2 stringtroseavdelning och kunderna där. )
:banana

Markus skrev:
H&M är ju inte supermanligt det heller å andra sidan... :hihi (Men det är just därför man kan smyga runt på de 4m2 av herrkläder och spana ut över 200.000m2 stringtroseavdelning och kunderna där. )
:banana

Bah, got me :gnissla

Ibland är det helt ok med H&M, bra priser (vart inne och köpte ett par flip-flop igår). Kan väl erkänna att det blir en del spanande samtidigt :hihi

Esquire skrev:
Men har inte samma tillverkare som American Crew en produktserie för tjejer också? Tror det är den som heter D:Fi

(Jag har suttit som hårmodell en gång, annars använder jag inte dylika produkter.)

det är kanske samma tillverkare, men det finns ingen exakt motsvarighet till american crews fiber för tjejer iallafall. det var min vän och frisör som sa att jag skulle ha det, henne litar jag blint på. om det är gjort för tjejer eller killar kvittar mig lika, jag tror inte jag förvandlas till kille för jag har ett vax i håret som är gjort för män direkt...det har väl att göra med att det passar för kortare frisryer eller nåt antar jag, vilket jag hade när jag köpte det.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti