Nyteknik
Bannad
Någon som är duktig på att surfa och kan visa HRC:s (Hondas) Suzuka 8-timmars hoj årsmodell -87?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Envis idagOffkeff har rätt denna gång http://www.sportbikez.net/pictures/mod/nr750
Den du letar efter finns inte, den heter NR750 & inget annat.Nyteknik skrev:Bilderna på länken visar den vanliga NR 750...![]()
Mattias skrev:Modellbeteckningarna är knappast slumpmässiga heller. Har hojen ovala kolvar heter den inte RVF. Så enkelt är det. Ge upp.![]()

Mattias skrev:"Honda had tried the oval-piston concept before. The original motorcycle named NR750 was an endurance racer which appeared at Le Mans in 1987. It failed to finish, but was very fast with a wide powerband. It weighed just 145kg and made over 150bhp - in the days when superbikes were doing well to put out 135 horses."
Så fort jag hittar en bild på den så ska jag visa. Men jag är SÄKER på att ingen RVF har haft ovala kolvar. Då är det ingen RVF.![]()
phastasphuk skrev:Meeeen satan...allt jag hitta var en från suzuka -89, och den såg inge bra ut....alls![]()
soppatorsken skrev:Hohoho...
Just den suckan hade inget bra år då.
Mattias skrev:Tadaaaa!!!
![]()

Nyteknik skrev:Bra jobbat! Jag hade fel i att den kallades RVF. Men rätt i att det fanns en ovalkolvsversion av den motorcykel vars siluett är känd som RVF750. Var hittade du bilden?!![]()
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|