någon runt Kungsbacka/Åsa som vill agera övervakare?

Terence

Medlem
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Världens finaste GSX-R600
Tja, är på gång att börja köra hoj igen efter en olycka för många år sedan som gör att jag idag använder rullstol... hojjen blir förhoppningsvis klar i veckan sen ska d ut o köras men känner ingen men hoj i grannskapet.... finns de kanske någon som har lust o haka på några kvällar med en nybörjare? vågar inte riktigt köra själv än :rolleyes: bor själv i ÅSA...

Hojjen.. jo de en en GSX-R600 med stödhjul (ibland)...

Jag får önska dig välkommen tillbaka!
Måste vara en härlig känsla att åter få grensla hojen. Det är starkt.

Hoppas du hittar någon att köra med.

Imponerande! Blir snart med hoj själv, och bor även jag i Åsa just nu. Ska hålla utkik efter din så får vi ta en repa när jag fått min.

tjena igen vi har ju träffats för jag hänger på bor ju i grann byn :) slå mig en signal (sammi som hade dom 2 r1orna ) 0736584536

/sammi

Man skall ju inte svära men jäv... va starkt!:tummenupp

Skriv in när du vill ut åka, är jag bara hemma så kommer jag mer än gärna.

har sommarstugan i frillesås så där kommer ja ofta vara nu i sommar med hojen... Jag hänger jätte gärna med på en tur när som helst.
Grymt starkt av dig!:yoparty

Juste allihopa, så fort jag får igång den hör jag av mig om ngn vill med ut på en tur ;)

Sålde hojen i fredags ju :huvet
Får se vad det blir nu.
Gött o höra att du skall upp i sadeln igen :tummenupp

Jag jobbar med handikappade barn och ungdomar.
Hade varit kul om du ville komma och visa hojen för dom nån gång.

Hoppas hojen kommer snart! :yoparty

har sommarstugan i frillesås så där kommer ja ofta vara nu i sommar med hojen... Jag hänger jätte gärna med på en tur när som helst.
Grymt starkt av dig!:yoparty

hör av dig om du är i frillesås och sugen på att åka bor själv där /sammi

Lite OT men blir det gata ändå? Ny hoj ser jag i alla fall:tummenupp

Till Terence:
Kör gärna hoj med dig någon dag! Håller på och fixar hojen efter en vurpa så snart ska jag ut på vägen igen:tummenupp Kör 125a just nu så det är ju lugnt tempo :tummenupp

hehe nice. ja tror till och med att ja vet vart du bor... läskigt va =)... nä ja å tjejen körde runt ute på landsbygden å letade ställen att dumpa grenar å kvistar på, då körde vi förbi en stuga och antar att de var du som precis rullat ut hojen för den såg alla fall precis likadan ut som den som du har på bilden, Rödvit med krashkåpor

japp så är det nog. Nästa gång ni ska slänga kvistar så hör av er så kan jag hjälpa er med ställen att slänga på min granne har mycket mark :tummenupp

till limez

ja ny hoj så lite gata blir det nog ändå

hehe nice. ja tror till och med att ja vet vart du bor... läskigt va =)... nä ja å tjejen körde runt ute på landsbygden å letade ställen att dumpa grenar å kvistar på, då körde vi förbi en stuga och antar att de var du som precis rullat ut hojen för den såg alla fall precis likadan ut som den som du har på bilden, Rödvit med krashkåpor

Hänger gärna med och kör lite. Har precis nytt kort och mc så tempot är relativt lugnt.

Starkt av dig att kämpa och åka hoj igen. Jag tycker jag känner igen dig, Terence :) Bodde i gbg innan?

Hänger gärna med och kör lite. Har precis nytt kort och mc så tempot är relativt lugnt.

Starkt av dig att kämpa och åka hoj igen. Jag tycker jag känner igen dig, Terence :) Bodde i gbg innan?

Låter bra snart e den igång....Jepp bodde i gbg för 3 år sedan ;) vem e du...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti