Någon mer som fick brevet av Försvarsmakten?

A såna hemliga brev har man ju fått nåra stycken. Fast som riktig ingenjör så ser man ju inte upp till stjärnorna nere i Kvarnbergsgrottorna direkt. Det brukar faktiskt kallas "att hamna i Grottekvarnen" att tillhöra det förbandet :gnissla Betong- och byggingenjörer, räknestickor, äkta handgjorda integraler, mycket suddgummi osv.

Nä kolfiber- och titaneliten sitter på hemlig ort och röjer inte sin placeringsorder :fakta

/1337

Last edited:
ja allt tycker det är lite kul att springa runt i skogen o skjuta med färgpickadoller o sådär.

gayx.gif

Jaha, i år igen. Aldrig får man slippa.... Nytt år, ny plats, ny uppgift.
De är iaf inte rädda för förändring.

du spenderar inte mycket tid i svealand heller då? Du får åka omkring och knäppa folk genom kikarsikte istället?

Älgbössa för helvete älgbössa :machinegu

A såna hemliga brev har man ju fått nåra stycken. Fast som riktig ingenjör så ser man ju inte upp till stjärnorna nere i Kvarnbergsgrottorna direkt. Det brukar brukar faktiskt kallas att hamna i Grottekvarnen att tillhöra det förbandet :gnissla
Betong- och byggingenjörer, räknestickor, äkta handgjorda integraler, mycket suddgummi osv.

Nä kolfiber- och titaneliten sitter på hemlig ort och röjer inte sin placeringsorder :fakta

/1337

Yo man :rofl

Last edited:
Jag var övertygad om att jag inte var något lämpligt militärmaterial.
Försökte inte ens maska på mönstringen.
Efter tolv månader som plutonsbefäl meddelades att bataljonen var nedlagd.
"Men om ni vill kan ni gå med i prostataguerillan, då får ni en EGEN AK4a!"
Sicket trams.

Själv fick ja ett brev där dom sa att mina tjänster inte längre behövdes :friskriven :yoparty

De riktiga pojkarna?
Du menar dom små männen i gröna trikåer, dom värsta fjollorna som finns? Fy fan i helvet vad jag avskyr folk som av nån anledning får det att framstå som legitimt att bära automatvapen. Om du missa hela fylle-ironin med tråden så kan jag härmed meddela att om det är något jag avskyr värre än vänsterfilsmarodörer och s.k miljövänner så är det dom där små patetiska männen (ni s.k kvinnor i "armén" räknas som män, ni har ju musche...) i gröna kamouflagekläder.

Hur jefla patetisk är man inte som svensk (eller medborgare) när man drar på sig kläderna ihop med en AK5 och tror man räddat världen för att man skjutit nån stackars afgan eller what-ever? Hey, wise-ass, droppa puffran så ska du se att det blir så jefla mycket bättre! "Ja, men vi räddar dom ju från terroristerna" :5sure

Hade försvarsmakten lagt sina pengar på nuke's istället så hade vi ju haft något att säga till om, vad gör vi nu? Konkar blåbärssoppa och kexchoklad till folk som ger blank f-n i våran inblandning, patetiskt!

Svenska soldater är :ghey :fakta
Där kom det :applåder

:lol

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...