SuperSport
Socio# 2126
- Gick med
- 6 Oct 2004
- Hoj
- Några Duccar 944SS, 916, 999S, Hypermotard 1100, Pantah 600 SL
Nu är du fast i träsketlilltryne skrev:Avgiften betald!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu är du fast i träsketlilltryne skrev:Avgiften betald!![]()

Hehe, du må skriva här för att reta folk, men detta inlägg håller jag med dig i, ditt knäppa fruntimmer..Fist Woman skrev:har varit medlem i många år men har gått ur..
En patetisk organisation med lönnfeta tunnhåriga gubbjävlar som pratar om kamskaftsducati men åker på Honda 125r från 70-talet.
Bankörningar är enda argumentet att vara med.
Det finns inget gudomligt med ducati, universum är oändligt så varför skulle gud bry sig om en liten tillverkare av dåliga motorcyklar?
Jag har försökt att hitta det gyllene snittet någonstans hos duccar men inte funnit något. Allt snack om själ, känsla utseende är bara subjektivt skitsnack.
Sälj Duccen och köp en Honda istället, så slipper du bry dig och kan koncentrera dig på att åka hoj istället.
Fist Woman skrev:har varit medlem i många år men har gått ur..
En patetisk organisation med lönnfeta tunnhåriga gubbjävlar som pratar om kamskaftsducati men åker på Honda 125r från 70-talet.
Det finns inget gudomligt med ducati, universum är oändligt så varför skulle gud bry sig om en liten tillverkare av dåliga motorcyklar?
Jag har försökt att hitta det gyllene snittet någonstans hos duccar men inte funnit något. Allt snack om själ, känsla utseende är bara subjektivt skitsnack.
Sälj Duccen och köp en Honda istället, så slipper du bry dig och kan koncentrera dig på att åka hoj istället.
Ja köpte monstret för att jag tyckte att den ser frän ut, inte pga ifall några andra avgudar den eller inte... Efter ha ägt den i vecka nu så kan jag även säga att den passar mig som handsken! Sittställningen är perfekt för en ryggreumatiker som mig! 
lilltryne skrev:De va la fan vad du ska va allvarig o pessemistisk.Ja köpte monstret för att jag tyckte att den ser frän ut, inte pga ifall några andra avgudar den eller inte... Efter ha ägt den i vecka nu så kan jag även säga att den passar mig som handsken! Sittställningen är perfekt för en ryggreumatiker som mig!
200 spänn för o gå med i klubben lär ja tjäna in på första bandag, o sen oavsett om medlemmarna är lönnfeta eller inte så lär de ha mer erfarenheter av ducati eller vilken annan motorcykel som helst än mig, o därmed kunna lära mig en del.
Mitt monster RULAR!![]()

Tristan skrev:... Har tänkt ta mig till Kinnekulle nästa fredag.
Kom till Jungans på onsdag vid halv åtta så får du se vad det är för några. Jag kommer att vara där med min pippigula.![]()
Att försöka påstå att italienska bilar har någon annan än kvalitét än dålig kvalitét borde bestraffas med smisk. Omgående.Hightuned skrev:Enda nackdelen är att en del är extrema Italien-fetischiter, jag höll på att få huvudet avbitet när jag sa att Grappa smakar spolarvätska och att gamla Alfa Romeos har skitkass kvalite!![]()
:cornFist Woman skrev:har varit medlem i många år men har gått ur..
Men det finns trots allt många trevliga riktiga hojentusiaster i SDK, fast de hjärntvättade fanatikerna kan man ju klara sig utan. Sen dom där "lönnfeta tunnhåriga kamskafts-Ducatisterna" ser man inte av så mycket längre i klubben, de verkar ha flytt fältet när Ducatis försäljning ökade, någonstans runt 1994 när 916 och Monstret kom.gthyni skrev:Är oxo medlem fast det inte står nån Ducce i garaget.
Jag är med bara för att jag gillar fin Grappa.

duc916 skrev:Va bra! Någon att åka upp tillsammans med kanske? I onsdags var det ingen
av sektmedlemmarna på Jungans som skulle till Kinnekulle, trots mitt tjat![]()
lilltryne skrev:Vart ligger jungans? Tänkte jag skulle försöka komma dit idag om jag hinner... Har ni någon fikatråd eller någe liknande någonstans? Brukar det va stor uppslutning där?
amullo skrev:Hej och välkommen till klubben!!
Ett tips är att maila webbis och be att han ordnar tillgång till klubbens egna forum, som ligger under www.ducceklubben.org
lilltryne skrev:Ja betalade in medlemsavgiften häromdagen o där kunde man kryssa i att man ville ha tillgång till forumet, så det borde väl trilla ner någe mail om det om ett par dagar, "italienskt räknat"...
Eller tror du man kan påskynda honom om man mailar?
lilltryne skrev:Någon som är med där? Ger det någe? Är det någe skoj... ?
Nysse skrev:Stressa en Italienare........skämtar du?
/
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda