Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... Om man enbart ser på vad du får för medlemsavgiften så går du faktiskt plus om du går med i klubben och hänger med på några av våra stående aktiviteter. Man går "plus" på så sätt att medlemsavgiften bara är på 200 spänn, och under en säsong så sponsrar klubben deltagarna med t.ex reducerade priser på boende i samband med årsmöte, julkappar, bankörningar etc.. Är du tjej kör du dessutom helt gratis på våra bankörningar.
lilltryne skrev:Någon som är med där? Ger det någe? Är det någe skoj... ?
Klart du ska va med i klubbenlilltryne skrev:Någon som är med där? Ger det någe? Är det någe skoj... ?

Gubben är medDucster900 skrev:Såklart du skall gå med...trevligt folk och trevliga maskiner.
Du blir garanterat matad med "sanningar" om du nu skulle komma i tvivel...![]()
PS. Se min annons: http://web.telia.com/~u41816988/

Men för övrigt har jag inte hittat nåt negativt.Grappa är ju jättebra att tvätta fälgar med, men att dricka skiten går ju intebetsy skrev:I mina ögon är Grappa ett satans påfundMen för övrigt har jag inte hittat nåt negativt.
/#2489

Dricker typ ingen alkohol alls numera. Har reumatism så jag käkar stora rosa piller mot det, o även fast det sägs att det funkar o dricka alkohol tillsammans med dem, så fixar jag det inte... Något inom mig som säger att man inte ska blanda rosa piller som får en o gå på moln o alkohol...CH skrev:Fast det är ju ett krav att du gillar grappa.

SuperSport skrev:Grappa är ju jättebra att tvätta fälgar med, men att dricka skiten går ju inte![]()
Vad har du att förlora?
Nädå, men man måste omgående skölja med rikligt med vatten om man får grappa på lackenbetsy skrev:Fräter det inte stora hål då![]()
lilltryne skrev:Någon som är med där? Ger det någe? Är det någe skoj... ?
http://www.ducceklubben.org/klubbinfo/blimedlem/nyregistrering.asp|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |