Någon med i Ducatiklubben?

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Någon som är med där? Ger det någe? Är det någe skoj... ?

Bästa klubben i Sverige.
Klubben före alla andra.
Klubben över alla andra.

Och som fd Webbis och styrelseledamot i drygt 5 år så anser jag mig vara tillräckligt opartisk för att kunna säga så :tummenupp

Om man är lite mer objektiv dårå :3freak ... Om man enbart ser på vad du får för medlemsavgiften så går du faktiskt plus om du går med i klubben och hänger med på några av våra stående aktiviteter. Man går "plus" på så sätt att medlemsavgiften bara är på 200 spänn, och under en säsong så sponsrar klubben deltagarna med t.ex reducerade priser på boende i samband med årsmöte, julkappar, bankörningar etc.. Är du tjej kör du dessutom helt gratis på våra bankörningar.

Så rent ekonomiskt är det alltså en god affär att gå med i klubben.

Sedan är det ett socialt engagemang över hela riket inom klubben... Så vi har det både trevligt och roligt.

Det här har jag betalt för att säga :rolleyes:

Annars kan du ju spana in klubbens hemsida för mer info om vad som händer:
http://www.ducceklubben.org

/TSRD :angel

.

lilltryne skrev:

Tjenixen!

Visst finns det folk här som är med i Ducceklubben. Jag exempelvis.
Nu har inte jag varit på alla events men en trevlig sak är onsdagsfikan på Jungans. Dessutom har du ju deras bandagar och lördagskörningar. Har tänkt ta mig till Kinnekulle nästa fredag.

Kom till Jungans på onsdag vid halv åtta så får du se vad det är för några. Jag kommer att vara där med min pippigula. :)

lilltryne skrev:
Klart du ska va med i klubben :tummenupp
Och sedan är det bara att komma på bankörningarna å ha skoj :yoparty

Socio #3223 signing in.

Bra med ducceklubben som gör det värt stålarna:

1) Forumet. Du får proffsiga tips (allvar..) på ev. strul med hoj o allt annat som har med Ducati o göra (service, pris, försäk, osv osv osv osv osv)

2) Billiga bandagar. halva priset ca. Du tjänar in medlemsavgiften på en enda bandag.

3) Trevligt pack de dära Ducatisterna. Du kommer inte ångra dig.

4) Tidningen Cucciolo, värd sin vikt i guld och läses helst sittandes på porslin. Kommentarer överflödoga.

Nää.......skittråkigtbarakörahoj,myckebanaruntruntrunt.fikaåfika.grappaågrappa.kamremsbyte!åmeraköra.

Ere kul va...menar du att det är kul va?

Å annars då :va

/

Har du sett ljuset skall du självklart gå med i våran sekt, f-låt, jag menar klubb :tummenupp .
Fast det är ju ett krav att du gillar grappa :) .

Nysse ska du inte lyssna på... Han är ett ypperligt (skrämmande) exempel på vad för mycket grappa under en kortare(!) period kan innebära... :brinnerup

/TSRD :angel

.

betsy skrev:
I mina ögon är Grappa ett satans påfund :död Men för övrigt har jag inte hittat nåt negativt.

/#2489
Grappa är ju jättebra att tvätta fälgar med, men att dricka skiten går ju inte :3freak

CH skrev:
Fast det är ju ett krav att du gillar grappa :) .
Dricker typ ingen alkohol alls numera. Har reumatism så jag käkar stora rosa piller mot det, o även fast det sägs att det funkar o dricka alkohol tillsammans med dem, så fixar jag det inte... Något inom mig som säger att man inte ska blanda rosa piller som får en o gå på moln o alkohol...

Men jag e ju tjej, så ja kan ju fäjka... :tungan

#3125 vinkar glatt :hej

SuperSport skrev:
Grappa är ju jättebra att tvätta fälgar med, men att dricka skiten går ju inte :3freak

Fräter det inte stora hål då :va

Lilltryne: Man MÅSTE inte dricka Grappa, rosa piller med molnfunktion går bra det också :tummenupp Sluta vela nu och kila iväg till medlemsansökningen :7peta Vad har du att förlora?

Jävla skitklubb. Låter inte folk med sportiga hojar bli medlemmar :mad: :kulspruta

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D