Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köpte nytt Biltemabatteri förra året men fick troligen ett begagnat, för polskruvarna fattades och batteriet gick inte att ladda upp ordentligt. Men gick tillbaka till butik och fick byta.
Oplomberat, saknades skruvar, smått repigt, dåligt skickUrsäkta om jag är trög, men hur skulle det ha gått till för att du skulle ha fått ett beggat batteri?
Oplomberat, saknades skruvar, smått repigt, dåligt skick
Inte helt omöjligt för någon som tex har klantat sig/förstört batteriet på något sätt, att packa ner det
igen och mygla till sig ett nytt...Vad vet jag? Eller så var det ett rent måndags-ex.
Oplomberat, saknades skruvar, smått repigt, dåligt skick
Inte helt omöjligt för någon som tex har klantat sig/förstört batteriet på något sätt, att packa ner det
igen och mygla till sig ett nytt...Vad vet jag? Eller så var det ett rent måndags-ex.
Jag köpte Yuasa batteri till min mille från http://www.mdsbattery.co.uk/ för någon hundring mer än biltemas batteri. Kan tillägga att det satt ett nästan nytt B-tema batteri i innan som orkade dra motorn 2-3 varv max!
Det fina med feltema är 2 års garanti! Bara plocka ut ett nytt batt årligen och se glad ut. Inget ifrågasättande inget knussel bara att byta och gasa!
Köper du ett batteri på Biltema för 299 spänn så får du ett ba
tteri för 300 spänn, varken mer eller mindre. Utifrån kostnaden kan det vara ett bra köp men förvänta dig inte att det är lika bra som ett batteri för 1400 spänn. Däremot kan det för dina behov vara tillräckligt bra.
Många som handlar billigare på Biltema blir förvånade och upprörda när de grejorna inte håller lika länge som de dyrare märkes-prylarna.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |