Någon med 600cc som vill rejsa mot BMW (filmas)?

:va

Var kom min penisfixering in i detta, det var du som tog upp könet på tapeten om hur de som körde hade små osv. Vet du det är du uppenbarligen insatt. Avslöjar du på det att du gärna tittar på, då får du väl stå ditt kast?

Vill du nödvändigtvis veta, din lilla smygis, gillar jag inte snoppar vidare utöver min egen! Däremot är jörgen är härlig gammal gubbe som jag hoppas tycker om mig och inte min kewk. Det finns trotsallt ett sätt att umgås herrar mellan utan att blanda in kön, om du upptäckt den sidan av vänskap?

Jag har umgåtts själv me Jörgen en hel kväll utan att fixera vid nå penisar, så jag vet att det funkar...:D

Va det inte något repo i bike för några år sen där en tusen cc hoj körde 10 sek snabbare runt ringen än en lambo med 600+ hp.. Har för mej att enda stället lambon va snabbare enligt gps va i dom tajtaste böjarna.. o i topp fart.. :D Rätta mej om jag har fel:tummenupp

blir det nått race eller bara snopp(m)ätartävling:va

När jag är inblandad är det inte bara snack. Är just hemkommen, lagom djupfryst men på gott humör, den bilen går bra:D En R6 var med också, resultat kommer vad det lider. Bilen ger iallafall 430hk på hjulen och runt 1300kg vikt.

När jag är inblandad är det inte bara snack. Är just hemkommen, lagom djupfryst men på gott humör, den bilen går bra:D En R6 var med också, resultat kommer vad det lider. Bilen ger iallafall 430hk på hjulen och runt 1300kg vikt.

Vad kul att det vart av! :tummenupp Jag hade redan tuffat ut med hojen när jag fick inbjudnings-PM. :gnissla Hade vart kul att se BMW-bygget! :)

Få se nu, en jämförelse mellan en otrimmad 600cc MC och en turbotrimmad bil
Förmånligt startförfarande för bilen i en hastighet där motorcykelns dåliga aerodynamik börjar göra sig gällande.

Om inte bilen vinner det får ni göra om det en gång till där båda får köra med vänsterarmen fastknytt på ryggen och tre passagerare var.

Få se nu, en jämförelse mellan en otrimmad 600cc MC och en turbotrimmad bil
Förmånligt startförfarande för bilen i en hastighet där motorcykelns dåliga aerodynamik börjar göra sig gällande.

Om inte bilen vinner det får ni göra om det en gång till där båda får köra med vänsterarmen fastknytt på ryggen och tre passagerare var.

Fel, den var trimmad, både ett kugg mindre framdrev och annan pipa. Min är däremot helt original. Varför så negativ? Exakt vilket intervall ska vi testa för att bägge fordonen ska ha optimala förutsättningar? Varför ta det så gravallvarligt? Det är ingen raketforskning vi håller på med, vi simulerar bara lite verklighet fast bättre kontrollerad.

har följt tråden med intresse och måste säga at det är ett roligt initiativ synd bara att alla gnäller om förutsättningar...Fortsätt och jämför med större kubik och trim (gällande båda fordon) så kommer det bli ännu roligare!

Fel, den var trimmad, både ett kugg mindre framdrev och annan pipa. Min är däremot helt original. Varför så negativ? Exakt vilket intervall ska vi testa för att bägge fordonen ska ha optimala förutsättningar? Varför ta det så gravallvarligt? Det är ingen raketforskning vi håller på med, vi simulerar bara lite verklighet fast bättre kontrollerad.

Negativ?
Jag tycker bara det verkar som förutsättningarna optimeras för att någon ska få åka hem och skryta om så jäkla vass bil dom har.

Finge jag designa förutsättningarna så kör jag ifrån en Gallardo med en jordbrukstraktor också. (djupt lerhål)

Dom flesta tävlingsformer jag kan komma på inom motorsporten brukar innefatta stående start.
Vissa tävlingsformer har rullande start bakom startbil och kör flera varv runt runt en bana.

Sen vet inte jag om jag räkna "en kugg mindre fram" som trim, det är väl snarare en ändring i utväxling va?
Annan pipa, tja, det kan ju ge lite, men inte procentuellt lika mycket som turbon va?

Äh.. hade jag haft min "600cc" kvar så hade jag lätt ställt upp ;).. Vet ingen annan 600cc utan stressfläkt eller gas som hängde på den..
Nyfiken på hur det utvecklade sig dock

Negativ?
Jag tycker bara det verkar som förutsättningarna optimeras för att någon ska få åka hem och skryta om så jäkla vass bil dom har.

Finge jag designa förutsättningarna så kör jag ifrån en Gallardo med en jordbrukstraktor också. (djupt lerhål)

Dom flesta tävlingsformer jag kan komma på inom motorsporten brukar innefatta stående start.
Vissa tävlingsformer har rullande start bakom startbil och kör flera varv runt runt en bana.

Sen vet inte jag om jag räkna "en kugg mindre fram" som trim, det är väl snarare en ändring i utväxling va?
Annan pipa, tja, det kan ju ge lite, men inte procentuellt lika mycket som turbon va?

Jag var aningen ironisk ang trimmet på hojen. Klart vi kunde ha startat från stillastående om vi hade velat åka hem och skryta om vilka snabba hojar vi har, det var inte riktigt det saken gällde. Vi provade iofs det också men det blir inte direkt rättvist av skäl jag har skrivit tidigare, precis som jag har skrivit varför vi gjorde det och vad det från början gällde, läs det.
Eftersom vi inte försökte efterlikna nån tävlingsform, jag har själv svårt att hitta någon sådan där hojjar och bilar kör mot varandra samtidigt, så fick det bli en situation man ofta stöter på i verkligheten, man hittar en rolig bil på motorvägen och sen börjar man jaga. Jag förstår fortfarande inte vad problemet är?

Jag väntar på bortförklaringarna från BMWn och invånarna på Yatzy.

Det blir inga bortförklaringar från Nisse iallafall. Hade vi dessutom fått med oss en R6-00 och inte en från 07 så hade det varit nån annan som fick stå för bortförklaringarna.....

Last edited:
Lägg upp film nuuuu!!! =)

Edit. Nu har ni ju redan rejsat men intervaller man bör prova är:
Stående start, 50-, 80-, 100-, 150-, 200-

Last edited:
Lägg upp film nuuuu!!! =)

Edit. Nu har ni ju redan rejsat men intervaller man bör prova är:
Stående start, 50-, 80-, 100-, 150-, 200-

Det blev faktiskt ungefär de intervallerna, förutom 200 pga för mycket trafik, tyvärr var ju just 200 det i mitt tycke mest intressanta intervallet.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti