Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bennybåge skrev:2691384Någon som vet hur det går för killarna nere i Valencia?
Stiggy teamet skulle väl träna där nu mellan 3-5:e har jag för mig, och
även Niko o kanske Niklas Cajback (osäker om detta)?
Någon som vet mer?

oscar skrev:2694114De har kört ett litet race idag där Niko blev 2:a (1.42,5) och Cajback 6:a (1.44,3).
Tredje dagen på Valencia är över, Det gick ganska bra för grabbarna säger dem! det var ett race över 18 varv i dag och Nikola vurpade i ledning efter några varv, För mycket nedlägg så motorkåpan tog i, i övrigt säger dem att lägret har varit givande och alla kilometer är viktiga. Vi hoppas på något läger till innan det hela drar igång i slutet på februari. Harms och Tiberio körde i dag och testade sin nya hoj, enligt Johan så var dem nöjda med det dem testade. Vi hörs längre fram!!!
Gottis skrev:2697864saxat från Nicos sida
Verkar ju ha gått helt okej
oscar skrev:2698106
Stiggy 1.41
Niko 1.42,4![]()
Tiberio 1.42,8
Vet inte vad Cajback körde.
verkar på http://www.stiggy.com/ o "stiggy riders 2007" att Johan ska köra! kan inte förstå den texten på ett annat sätt...Samme skrev:2698155Så Stiggy ska köra ändå? Skulle inte han lägga av? Eller är han kanske testförare/teamchef?
#space skrev:2698187
verkar på http://www.stiggy.com/ o "stiggy riders 2007" att Johan ska köra! kan inte förstå den texten på ett annat sätt...

Stiggys fjolårshojar.Axxexs skrev:2698452CBR600RR - WSS600.
Fixx skrev:2700368Cajback oxå på en CBR600RR i WSS600?
Han har också köpt hoj(ar) av Stiggy. Men han har för tillfället ingen plats i VM.
Freddy fick ju inte något wildcard förra året om jag inte minns fel,Hur funkar det med anmälan till en serie som SS VM vemsomhälst med en A-licens kan väl inte köraHar nico det dåFreddy fick ju inte något wildcard förra året om jag inte minns fel,Hur funkar det med anmälan till en serie som SS VM vemsomhälst med en A-licens kan väl inte köra
Har nico det dåFreddy fick ju inte något wildcard förra året om jag inte minns fel,Hur funkar det med anmälan till en serie som SS VM vemsomhälst med en A-licens kan väl inte köra
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |