Någon form av kampsport?

Rasorblade skrev:
Hmmmm!?!?!?
Kung fu av ngt slag, men det var ju en turträff han fick....
Fotarbetet var ju ingen höjdare, så sparka var ju uteslutet..

Tänk på att denna tråd egentilgen skall ligga i "övrigt."


Oh right... så gåre när man börjar bli lite trötter, men han verkade ju faktiskt hålla balansen rätt bra, men det är nog som du sa, en turträff helt enkelt.
 
Zergh skrev:
Oh right... så gåre när man börjar bli lite trötter, men han verkade ju faktiskt hålla balansen rätt bra, men det är nog som du sa, en turträff helt enkelt.

Jo efter 8 års kampsportsträning borde jag kunna lite i alla fall.
Det där vevande med armarna och slaget såg inte så "kampsportsmässigt" ut.
Utan mest en vanligt handgemäng....
 
Jo precis, men jag var bombsäker på att dansfiluren skulle få sin röv sparkad av herr.Gangztah :)

Hittade en till video btw, som kanske är lite mer profsig i sitt slag
http://www.putfile.com/media.php?n=MadU-pimpbeat
Känns som att kampsport kan vara bra att kunna ibland. :tungan
 
Fan det sämsta jag någonsin sett. Vilken jävla looser. Han hade ju bara tur när rallarsvingen träffade. Men han höll ju stenhårt på sin stil, även om den verkar suga som gatuslagsmålsstil. Idiot.
 
Om jag ska våga mig på en kvalificerad gissning är det Hung Gar, om kanske inte är så bra men ändå, han kör. :tomten
 
Zergh skrev:
Jo precis, men jag var bombsäker på att dansfiluren skulle få sin röv sparkad av herr.Gangztah :)

Hittade en till video btw, som kanske är lite mer profsig i sitt slag
http://www.putfile.com/media.php?n=MadU-pimpbeat
Känns som att kampsport kan vara bra att kunna ibland. :tungan
*MUAHAHAHA* Snacka om att sikta rakt på balanscentrum...finns inget effektivare :hihi

Den första filmen där är faktiskt riktigt skön oxå...såg ett program på Discovery om just det där tillvägagångssättet och det va jäkligt intressant :tummenupp
 
Tja ska man gå i backen ska man göra det med stil :D
Eller kanske med av någon med stil :D
Har själv tränat olika kampsporter i över 20 år och det där var ju patetiskt.... Muhhaaaaa

Jorusiv....
 
Jag har tränat kampsporter i 80 år och jag tycker också att det var patetiskt :rolleyes:

Hallicken som gick i backen var skitskoj, jag brukar inte vanligtvis gilla att se gatuslagsmål, men han fick fan vad han förtjänade :).
 
Den med "pimpen" har man ju sett tidigare. Vill minnas att det var en instruktör som sänkte den stackaren.

Personligen har jag i 20 år tränat kampsporten "bättre.fly.än.illa.fäkta-kai", vilket resulterat i att jag idag har svartbälte i klassen "spring-som-fan-fly" och skall tituleras "flykt-sensie 1 dan".
 
amullo skrev:
Personligen har jag i 20 år tränat kampsporten "bättre.fly.än.illa.fäkta-kai", vilket resulterat i att jag idag har svartbälte i klassen "spring-som-fan-fly" och skall tituleras "flykt-sensie 1 dan".

:Bugar
 
amullo skrev:
Den med "pimpen" har man ju sett tidigare. Vill minnas att det var en instruktör som sänkte den stackaren.

Personligen har jag i 20 år tränat kampsporten "bättre.fly.än.illa.fäkta-kai", vilket resulterat i att jag idag har svartbälte i klassen "spring-som-fan-fly" och skall tituleras "flykt-sensie 1 dan".

Jag också.

Har som stridsrop "Hörru du fjompe! Jag har sprungit ifrån BETYDLIGT större grabbar än dig ska du veta!!!".
:tomten
 
ja den första e ju så att man kan skratta sig fördärvad
den andra e ju lite mer åt kampsports hållet(15+ av erfarenhet i kampsport kickboxing) :banana
 
gulingen skrev:
ja den första e ju så att man kan skratta sig fördärvad
den andra e ju lite mer åt kampsports hållet(15+ av erfarenhet i kampsport kickboxing) :banana
Jag hittar inte första :(
Pimpen var klockren
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top