Zergh
Mmpfs... Bytte avatar igen =)
http://poststuff4.entensity.net/062005/media.php?media=fight.wmv
Bwahah
, vet inte om killen verkligen kan kamport, men han lyckades ju åtminstånde få jobbet gjort. 
Bwahah

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Zergh skrev:http://poststuff4.entensity.net/062005/media.php?media=fight.wmv
Bwahah, vet inte om killen verkligen kan kamport, men han lyckades ju åtminstånde få jobbet gjort.
![]()
Rasorblade skrev:Hmmmm!?!?!?
Kung fu av ngt slag, men det var ju en turträff han fick....
Fotarbetet var ju ingen höjdare, så sparka var ju uteslutet..
Tänk på att denna tråd egentilgen skall ligga i "övrigt."
Zergh skrev:Oh right... så gåre när man börjar bli lite trötter, men han verkade ju faktiskt hålla balansen rätt bra, men det är nog som du sa, en turträff helt enkelt.

Zergh skrev:Jo precis, men jag var bombsäker på att dansfiluren skulle få sin röv sparkad av herr.Gangztah
Hittade en till video btw, som kanske är lite mer profsig i sitt slag
http://www.putfile.com/media.php?n=MadU-pimpbeat
Känns som att kampsport kan vara bra att kunna ibland.![]()
Rasorblade skrev:Rätt "kampsport" kan vara väldigt effektiv!!![]()
![]()
johan.simonsson skrev:Japp, när man slipper att använda sig av den... Finns inget som är bättre.

*MUAHAHAHA* Snacka om att sikta rakt på balanscentrum...finns inget effektivareZergh skrev:Jo precis, men jag var bombsäker på att dansfiluren skulle få sin röv sparkad av herr.Gangztah
Hittade en till video btw, som kanske är lite mer profsig i sitt slag
http://www.putfile.com/media.php?n=MadU-pimpbeat
Känns som att kampsport kan vara bra att kunna ibland.![]()
amullo skrev:Personligen har jag i 20 år tränat kampsporten "bättre.fly.än.illa.fäkta-kai", vilket resulterat i att jag idag har svartbälte i klassen "spring-som-fan-fly" och skall tituleras "flykt-sensie 1 dan".

amullo skrev:Den med "pimpen" har man ju sett tidigare. Vill minnas att det var en instruktör som sänkte den stackaren.
Personligen har jag i 20 år tränat kampsporten "bättre.fly.än.illa.fäkta-kai", vilket resulterat i att jag idag har svartbälte i klassen "spring-som-fan-fly" och skall tituleras "flykt-sensie 1 dan".

Jag hittar inte förstagulingen skrev:ja den första e ju så att man kan skratta sig fördärvad
den andra e ju lite mer åt kampsports hållet(15+ av erfarenhet i kampsport kickboxing)![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |