Någon form av kampsport?

Rasorblade skrev:
Hmmmm!?!?!?
Kung fu av ngt slag, men det var ju en turträff han fick....
Fotarbetet var ju ingen höjdare, så sparka var ju uteslutet..

Tänk på att denna tråd egentilgen skall ligga i "övrigt."

Oh right... så gåre när man börjar bli lite trötter, men han verkade ju faktiskt hålla balansen rätt bra, men det är nog som du sa, en turträff helt enkelt.

Zergh skrev:
Oh right... så gåre när man börjar bli lite trötter, men han verkade ju faktiskt hålla balansen rätt bra, men det är nog som du sa, en turträff helt enkelt.

Jo efter 8 års kampsportsträning borde jag kunna lite i alla fall.
Det där vevande med armarna och slaget såg inte så "kampsportsmässigt" ut.
Utan mest en vanligt handgemäng....

Jo precis, men jag var bombsäker på att dansfiluren skulle få sin röv sparkad av herr.Gangztah :)

Hittade en till video btw, som kanske är lite mer profsig i sitt slag
http://www.putfile.com/media.php?n=MadU-pimpbeat
Känns som att kampsport kan vara bra att kunna ibland. :tungan

Fan det sämsta jag någonsin sett. Vilken jävla looser. Han hade ju bara tur när rallarsvingen träffade. Men han höll ju stenhårt på sin stil, även om den verkar suga som gatuslagsmålsstil. Idiot.

Om jag ska våga mig på en kvalificerad gissning är det Hung Gar, om kanske inte är så bra men ändå, han kör. :tomten

Zergh skrev:
Jo precis, men jag var bombsäker på att dansfiluren skulle få sin röv sparkad av herr.Gangztah :)

Hittade en till video btw, som kanske är lite mer profsig i sitt slag
http://www.putfile.com/media.php?n=MadU-pimpbeat
Känns som att kampsport kan vara bra att kunna ibland. :tungan
*MUAHAHAHA* Snacka om att sikta rakt på balanscentrum...finns inget effektivare :hihi

Den första filmen där är faktiskt riktigt skön oxå...såg ett program på Discovery om just det där tillvägagångssättet och det va jäkligt intressant :tummenupp

Tja ska man gå i backen ska man göra det med stil :D
Eller kanske med av någon med stil :D
Har själv tränat olika kampsporter i över 20 år och det där var ju patetiskt.... Muhhaaaaa

Jorusiv....

Jag har tränat kampsporter i 80 år och jag tycker också att det var patetiskt :rolleyes:

Hallicken som gick i backen var skitskoj, jag brukar inte vanligtvis gilla att se gatuslagsmål, men han fick fan vad han förtjänade :).

Den med "pimpen" har man ju sett tidigare. Vill minnas att det var en instruktör som sänkte den stackaren.

Personligen har jag i 20 år tränat kampsporten "bättre.fly.än.illa.fäkta-kai", vilket resulterat i att jag idag har svartbälte i klassen "spring-som-fan-fly" och skall tituleras "flykt-sensie 1 dan".

amullo skrev:
Personligen har jag i 20 år tränat kampsporten "bättre.fly.än.illa.fäkta-kai", vilket resulterat i att jag idag har svartbälte i klassen "spring-som-fan-fly" och skall tituleras "flykt-sensie 1 dan".

:Bugar

amullo skrev:
Den med "pimpen" har man ju sett tidigare. Vill minnas att det var en instruktör som sänkte den stackaren.

Jag också.

Har som stridsrop "Hörru du fjompe! Jag har sprungit ifrån BETYDLIGT större grabbar än dig ska du veta!!!".
:tomten

ja den första e ju så att man kan skratta sig fördärvad
den andra e ju lite mer åt kampsports hållet(15+ av erfarenhet i kampsport kickboxing) :banana

gulingen skrev:
ja den första e ju så att man kan skratta sig fördärvad
den andra e ju lite mer åt kampsports hållet(15+ av erfarenhet i kampsport kickboxing) :banana
Jag hittar inte första :(
Pimpen var klockren

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing