blom skrev:dom är dyra dom oxå.. personligen så kommer jag sadla om till motard nu.. en husa blir det![]()
Hur dyra är dom då ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:dom är dyra dom oxå.. personligen så kommer jag sadla om till motard nu.. en husa blir det![]()
Busgrabb skrev:Fan....bytte hoj med polaren en sväng i torsdags till en CBR929RR 01:a.![]()
Fan vad gött det vara att köra sporthoj : )
Sånt jävla gött drag, jag är mycket sugen på att skaffa en sporthoj/väghoj nu.![]()
Får se om det går över....![]()
Är det igen av er som kör motard som är sugen på sporthoj eller någon väghoj ibland ?
Det är ju det med den JÄV..A dyra försäkringen bara![]()
Betänk även att stollen har tävlat en del MX så har du en given retarddåreTom Byron skrev:?? Det var väl lite oväntat(!) men roligt på samma gång Go Blom, GO !!!
Jag har bara träffat dig 1gång å då verkade du vara "hardcorekåphojsmupp" ut i fingerspetsarna![]()
då, heheheOch gissa var vi som är närmre honom än du håller hus.... Såklart ligger vi framför och visar spårMarals76 skrev:Vi står bakom dig hela vägen Blom![]()
Jag betalar 3047:- halv/helår för min 03a = skitbilligt om man jämför med kåphojar plus oftast mkt roligare.Busgrabb skrev:Hur dyra är dom då ?![]()
Supermoto skrev:
OTOTOT -> Inte visste jag du kört så satans mkt gurun,
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |