Nå..krossade gsx1100 von vettet?

Vem krossade vem?

• Antal röstningar
    0

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Nå mina vänner....hur blev det nu?? :va
Trots att jag startade stensist ur depån i varje stint och gsx1100 starade först då han var gruppansvarig för vår grupp så hände följande.

Vid varje stint fick jag jobba mig upp genom fältet för att avslutningsvis gå om ovan nämnd gång på gång...
Detta trots att vår reseledare hade ca 2/3 dels försprång ur depån inför varje stint,eftersom gruppen delades i två delar från start...
Konstigt det där jag fick höra att det bara var en bling-bling pojk från gatan som skulle krossas och sättas på plats på knudan.....

Lämnar till våra vänner i radical att bestämma....

Last edited:
hoppas du skämtar....
Om inte.... vad tror du de 20 tyckte om dina omkörningar?

AleX skrev:
hoppas du skämtar....
Om inte.... vad tror du de 20 tyckte om dina omkörningar?
det var ok att köra om men inte på insida,vilket jag absolut inte gjort.....
svar nog alex?
På rakan var det ok att köra om på valfri sida.....

Som gruppansvarig har jag till uppgift att visa spår och hålla ner tempot, mycket riktigt så lärde sig FF bättre spår och körde med omdöme, det sista passet så tyckte jag att det räckte med touringkörandet och när jag gick ut så började jag varva folk redan efter fem varv och ingen FF eller någon annan heller syntes i backspegeln, dock körde FF på lånad hoj som han inte behövde va rädd om :rolleyes:

Det blev dött lopp om man säger så, dealen va ju att FF skulle köra på Respolmoppen men det vågade han inte, att starta sist för att kunna köra om dom andra va ju oxo rätt så typiskt för denne posörblingare.

Nu vill vi se FF på sin nya K5 i licensgruppen så ska han få en riktig match :tungan

Schnyggt jobbat!
1,11,8 tycker JAG är en mycket bra tid med lånad hoj, för en gatåkare...
(Någon tog visst gökurstid utan att du visste :rolleyes: )

...skulle dock tro att Micke oxå sätter detta med Missilen - oavgjort? :pannkyss

/1,10,7 :arsele

EDIT:
Som Zmurf (1,06! :Bugar ) sa, funkade plåtskruven???

Last edited:
Robz skrev:
Schnyggt jobbat!

...skulle dock tro att Micke oxå sätter detta med Missilen - oavgjort? :pannkyss

EDIT:
Ajsan bajsan inget tidtagande i gatgrupperna har vi sagt.

:mattias

GSXR1100R skrev:
Ajsan bajsan inget tidtagande i gatgrupperna har vi sagt.
:mattias
Hade ingen aning om att någon idiot :fatta! stod och klockade lite här o där... ! Det brukar ju inte förekomma. :tummenupp

Robz skrev:
Hade ingen aning om att någon idiot :fatta! stod och klockade lite här o där... ! Det brukar ju inte förekomma. :tummenupp
Ja eller hur... i övrigt så va tempot lite väl högt i samtliga gatgrupper eftersom det va för många som hälsade på i bollhavet redan på morgonen.

Robz skrev:
Schnyggt jobbat!

EDIT:

1,10,7 bra kört Robz :tummenupp

Jag blev också supernöjd 1,08,2 :banana snart mitt mål som
är satt till 1,07,?? i år :hihi

Det blev dött lopp om man säger så, dealen va ju att FF skulle köra på Respolmoppen men det vågade han inte, att starta sist för att kunna köra om dom andra va ju oxo rätt så typiskt för denne posörblingare.

Nu vill vi se FF på sin nya K5 i licensgruppen så ska han få en riktig match :tungan[/QUOTE]

Dött lopp??

ja det får ju stå för dig.....
Startade sist fick jag ju göra p.g.a. min lånehoj kom in i depå från precis avslutad körning....
posörblingare?? ja kanske,men ändå åkte jag från dig....tråkigt men sant...
dessutom på en som du säger lånehoj.En hoj som jag inte kände och som jag inte ville klota....
k5 i licens....klart....men du förlorar ju igen!!! :D

Du körde så fort så jag hann inte få med hela hojen och suddig blev bilden, men lite talande ändå. Sitter just nu och sorterar bilder, bilder, bilder och åter bilder, så lite avbrott är ganska skönt.

Robz skrev:

Bifogat

• gnistor IMG_6176.jpg
    gnistor IMG_6176.jpg
    70.6 KB · Visningar: 140
Har du svårt att läsa, var höll du hus när jag körde mitt sista pass?

Du är och förblir en skrytposör utan gränser :pannkyss

GSXR1100R skrev:

Jag hade inte mer att bevisa....hade ju gått om dig i flera stintar....men det behöver jag inte älta här....för alla som är initierade vet att det jag säger är sant...sorry.du förlorade :tummenupp

Von Vettet skrev:
Jag hade inte mer att bevisa....hade ju gått om dig i flera stintar....men det behöver jag inte älta här....för alla som är initierade vet att det jag säger är sant...sorry.du förlorade :tummenupp
Hur kan jag förlora när mitt jobb va att hålla nere tempot som gruppansvarig för gul grupp, att du sedan inte hängde med på em är inte mitt problem.

Canoly skrev:
...jag hann inte få med hela hojen och suddig blev bilden, men lite talande ändå....
Du har nog redan en bild såld, även om inte allt är med :tummenupp
(Ser ut som förspänningen på min gaffel behöver justeras lite... :rolleyes: )

GSXR1100R skrev:
Hur kan jag förlora när mitt jobb va att hålla nere tempot som gruppansvarig för gul grupp, att du sedan inte hängde med på em är inte mitt problem.
Ok....du är förlåten.Nu förstår jag varför du körde så sakta. Men jag trodde du såg fram emot att jag skulle vara i din grupp. Iaf om man ser till allt du skrev innan denna bandag.men jag har väl läst fel.....

men du ska få din chans till knudan nästa gång, om jag och K5:an får vara med. Saknar ju biljett.... :mad:

GSXR1100R skrev:

ibland har vissa mäniskor svårt för inse att dom e sämre än andra.
du e ju en av dom men har ju väldigt svårt att inse.von vettet kom ju ändå
så du fick din chans men du losade det e bara till inse beklagar din sorg :lol

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP