Matthe
En bra påg
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda Lead 110 -09, sponsor R1:a i fighter utförande samt delägare i Team Golden Boy Racings vinnarmoppe!
:corn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Matthe skrev:
gsxrtobbe skrev:ibland har vissa mäniskor svårt för inse att dom e sämre än andra.
du e ju en av dom men har ju väldigt svårt att inse.von vettet kom ju ändå
så du fick din chans men du losade det e bara till inse beklagar din sorg![]()
Tuben skrev:Du får nog starta upp en fan club VV![]()
Förvånad?? Näää,räkna själv!Von Vettet skrev:A..nä så bra e det inte,men jag är smått förvånad att gsx1100 har fått 6 röster![]()
![]()
Får inte ihop den ekvationen....![]()
Har jag chans pau dajjZmurfen skrev:Förvånad?? Näää,räkna själv!
1.Gsxr 0,5rrr
2.Gsxr 0,5rrr inloggad på Cats dator.
3.Cat
4.Cat inloggad på Gsxr 0,5rrrrs dator
5.Gsxr 0,5rrr inloggad på Mr Ks dator
6.Gsxr 0,5rrrrs ovetande granne
crazy martin skrev:![]()
![]()
![]()
skål matthe.
alla vi e bra på att köra hoj.vissa e bara lite bättre![]()
Zmurfen skrev:Förvånad?? Näää,räkna själv!
1.Gsxr 0,5rrr
3.Cat
Så vitt jag kunde se (och jag var på plats....) så rullade en röd bil med en lila och en röd GSXR på släpet hem innan sista passet?GSXR1100R skrev:Som gruppansvarig har jag till uppgift att visa spår och hålla ner tempot, mycket riktigt så lärde sig FF bättre spår och körde med omdöme, det sista passet så tyckte jag att det räckte med touringkörandet och när jag gick ut så började jag varva folk redan efter fem varv och ingen FF eller någon annan heller syntes i backspegeln, dock körde FF på lånad hoj som han inte behövde va rädd om![]()
Det blev dött lopp om man säger så, dealen va ju att FF skulle köra på Respolmoppen men det vågade han inte, att starta sist för att kunna köra om dom andra va ju oxo rätt så typiskt för denne posörblingare.
Nu vill vi se FF på sin nya K5 i licensgruppen så ska han få en riktig match![]()
Zmurfen skrev:Förvånad?? Näää,räkna själv!
1.Gsxr 0,5rrr
3.Cat
Ja så är det, dom flesta som har röstat på FF va inte ens där, dom vet att han är banans kung... i gul gruppRogerr skrev:![]()
![]()
Jag tror zmurfen löste mysteriet
![]()
Jag behöver ju inte ens ha varit där för att förstå hur VV körde brallerna av GSXR'n
Jag saknar oxo biljett till denna körning eftersom jag kommer att vara på Bike Week denna vecka och köra bana på Åsen, häng på upp och gasa bana i flera dagar, kanonparty med rockband och trubadurer på BW hela vecka 30Von Vettet skrev:Ok....du är förlåten.Nu förstår jag varför du körde så sakta. Men jag trodde du såg fram emot att jag skulle vara i din grupp. Iaf om man ser till allt du skrev innan denna bandag.men jag har väl läst fel.....
men du ska få din chans till knudan nästa gång, om jag och K5:an får vara med. Saknar ju biljett....![]()
Cat skrev:App app app!![]()
Inte blanda in mig eller min dell på såna här dumheter darling!![]()
Dessutom vet ju alla som var där att GSXR1100 vinkade Fettet förbi...![]()
Tror Team Hjärup hade haft en bättre och mer rättvis chans om Cat hadeVon Vettet skrev:Men jag förstår ditt parti Cat.......gäller att försvara de egna färgerna,hur dumt det än låter![]()
Ja förmodligenZmurfen skrev:Tror Team Hjärup hade haft en bättre och mer rättvis chans om Cat hade
kört istället![]()
Joo råkk majj wöörldVon Vettet skrev:A..nä så bra e det inte,men jag är smått förvånad att gsx1100 har fått 6 röster![]()
![]()
Får inte ihop den ekvationen....![]()
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |