Generic
Föredetta nothing
Nu har jag beställt lite kit-delarså jag har chans att hänga med dig Geir
.
Henge på meg kan vel ikke være en ambisjon

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag beställt lite kit-delarså jag har chans att hänga med dig Geir
.
Henge på meg kan vel ikke være en ambisjonJEG HAR IKKE KJØRT MC PÅ 9 MND
Så slår du ikke meg med minimum 10 sek på Knuttorp anser jeg meg som vinner, derimot i de 2 siste racehelgene så kan du kjøpe så kit-skrot du bare vil for da kommer du til å bli überforulempa
![]()
Kul att du kommer Geir men va fan köra på en modifierad Crosshoj när det finns riktiga racerhojar.
Heeyy, du kjørte jo bra på Anderstorp, regner med at du blir farlig på hjemmebaneo ja kommer med en okittad hojo spöar ändå ingen
![]()
It´s all about money my friend! Leste du ikke siste test fra motocyclissmo - desidert raskest på bane var Rsv4, så var det Rc8r og så en masse japseskrot - før 1198s til slutt!
Heeyy, du kjørte jo bra på Anderstorp, regner med at du blir farlig på hjemmebane![]()
Ja fan.. Det går inge vidare för Lassen med en 1098S
Jag ska fan in igen till något race så jag får fighta lite med dig.![]()
Og vi blir kanskje flere iår, ser i hvertfall 5 på seriepåmeldinga og håper at Robban stiller i et eller flere race med sitt gamle skrot av en Millekul att du kommer tillbax ivarjefallglada norrmän e inte fel o ngn som livar upp forumet
![]()
Yes! ser ut som om det blir fin racing.
Själv så hoppas jag på regn. Då jävlar, Passini släng dig dig i väggen. Du körde hyffsat i sista racet. Men BoTT och regen är något annat.
.
Kul Geir att du dyker upp. Får nu ställa om siktet.![]()
Takk for detKul Geir att du dyker upp. Får nu ställa om siktet.![]()
Takk for detVar på Karlskoga igår og kjørte for første gang iår, og jeg er i DÅRLIG form
Etter to pass var jeg totalt slutt, de neste 5 ble mest touring
Så Knutstorp kommer nok litt tidlig for min del, skulle gjerne hatt noen flere treninger på den nye sykkelen!
Äää sluta med bortförklaringarna nu, jag körde inte många pass på nya hojen innan Anderstorp
.
Jag tror bara du mörkar en grym form, men du satsar egentligen på pallplats![]()
Det ser ut att bli ytterligare en RC8R med snabb förare på Knutstorp, så nu har inte jag som mål att bli snabbaste KTM i alla fall.
Jasså
Honom tar du väll utan problem![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |