Nå blir det mye støy i BoTT igjen

Nu har jag beställt lite kit-delar :rolleyes: så jag har chans att hänga med dig Geir :D .

Henge på meg kan vel ikke være en ambisjon:confused: JEG HAR IKKE KJØRT MC PÅ 9 MND:arsele Så slår du ikke meg med minimum 10 sek på Knuttorp anser jeg meg som vinner, derimot i de 2 siste racehelgene så kan du kjøpe så kit-skrot du bare vil for da kommer du til å bli überforulempa:krama

o ja kommer med en okittad hoj :) o spöar ändå ingen :tummenupp

Henge på meg kan vel ikke være en ambisjon:confused: JEG HAR IKKE KJØRT MC PÅ 9 MND:arsele Så slår du ikke meg med minimum 10 sek på Knuttorp anser jeg meg som vinner, derimot i de 2 siste racehelgene så kan du kjøpe så kit-skrot du bare vil for da kommer du til å bli überforulempa:krama

Kul att du kommer Geir men va fan köra på en modifierad Crosshoj när det finns riktiga racerhojar.

Kul att du kommer Geir men va fan köra på en modifierad Crosshoj när det finns riktiga racerhojar.

It´s all about money my friend! Leste du ikke siste test fra motocyclissmo - desidert raskest på bane var Rsv4, så var det Rc8r og så en masse japseskrot - før 1198s til slutt!

o ja kommer med en okittad hoj :) o spöar ändå ingen :tummenupp
Heeyy, du kjørte jo bra på Anderstorp, regner med at du blir farlig på hjemmebane:tummenupp

Last edited:
It´s all about money my friend! Leste du ikke siste test fra motocyclissmo - desidert raskest på bane var Rsv4, så var det Rc8r og så en masse japseskrot - før 1198s til slutt!

Heeyy, du kjørte jo bra på Anderstorp, regner med at du blir farlig på hjemmebane:tummenupp

Ja fan.. Det går inge vidare för Lassen med en 1098S :D

Jag ska fan in igen till något race så jag får fighta lite med dig. :)

kul

kul att du kommer tillbax ivarjefall:D glada norrmän e inte fel o ngn som livar upp forumet:tummenupp

Yes! ser ut som om det blir fin racing.
Själv så hoppas jag på regn. Då jävlar, Passini släng dig dig i väggen. Du körde hyffsat i sista racet :Bugar. Men BoTT och regen är något annat. :tuttar.
Kul Geir att du dyker upp. Får nu ställa om siktet. :tummenupp

Yes! ser ut som om det blir fin racing.
Själv så hoppas jag på regn. Då jävlar, Passini släng dig dig i väggen. Du körde hyffsat i sista racet :Bugar. Men BoTT och regen är något annat. :tuttar.

Knutstorp är INTE min favoritbana, men jag gillar regn...
Så jag jagar spindlar och dansar regndans:banana:banana
//
B

Takk for det:) Var på Karlskoga igår og kjørte for første gang iår, og jeg er i DÅRLIG form:näsblod Etter to pass var jeg totalt slutt, de neste 5 ble mest touring:huvet Så Knutstorp kommer nok litt tidlig for min del, skulle gjerne hatt noen flere treninger på den nye sykkelen!

Takk for det:) Var på Karlskoga igår og kjørte for første gang iår, og jeg er i DÅRLIG form:näsblod Etter to pass var jeg totalt slutt, de neste 5 ble mest touring:huvet Så Knutstorp kommer nok litt tidlig for min del, skulle gjerne hatt noen flere treninger på den nye sykkelen!

Äää sluta med bortförklaringarna nu :D , jag körde inte många pass på nya hojen innan Anderstorp :tungan.
Jag tror bara du mörkar en grym form, men du satsar egentligen på pallplats :yoparty

Äää sluta med bortförklaringarna nu :D , jag körde inte många pass på nya hojen innan Anderstorp :tungan.
Jag tror bara du mörkar en grym form, men du satsar egentligen på pallplats :yoparty

Jeg ønsker det var sånn. men sannheten er at jeg fikk 1 ok pass av 8:huvet Resten var rot og rør, generelt elendig kjøring:död Men nå blir det å satse på klubbmesterskap til onsdag, så da får vi håpe litt racetrening gjør noe med formen:rolleyes:

Det ser ut att bli ytterligare en RC8R med snabb förare på Knutstorp, så nu har inte jag som mål att bli snabbaste KTM i alla fall :gnissla .

komm o kör

Kvällsträning mc 8 juni
urklipp ur klubbens mc-kalender,....inte många som kör tyvärr så komm o kör för attans:tummenupp

2009-06-08 Kvällsträning MC

Klubben uppmanar mc-förarna att passa på att delta i mc-träningen 8 juni.

Den dåliga tillströmningen på mc-kvällarna har gjort att styrelsen uppmanar alla mc-förare passa på tillfället att träna (även sidvagnar) på måndag kväll 8 juni kl. 17.30 - 21.00. Om det inte kommer aceptabelt antal MC på denna träning kommer följande träningar köras blandat Bil/MC.

Välkommen

Styrelsen

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP