Nå blir det mye støy i BoTT igjen

You bet, Rune og Custe har lovet meg grisebank så da måtte jeg kjøpe en twin! Utfordringen blir at jeg ikke har kjørt én meter med mc i år:rolleyes:

Så jävla skoj :tummenupp
Men jag kan ju alltid skylla på att du har bättre hoj :D

Välkommen till KTM-lägret. Vi får nästan börja ställa upp oss bredvid varandra i depån med stora KTM-flaggor :D . Undra hur många Ducati vi steker på Knutstorp :) .

Rune, det är dags att bli nervös!! :tuttar

Grattis Geir till ett kempebra köp.

Takk:tummenupp Er fortsatt litt usikker, men Martin har garantert meg at det er en bra hoj! Hører rykter om ny sykkel på deg også??? (Du kan evt få min billig dersom jeg ikke liker den):D

Så jävla skoj :tummenupp
Men jag kan ju alltid skylla på att du har bättre hoj :D

Välkommen till KTM-lägret. Vi får nästan börja ställa upp oss bredvid varandra i depån med stora KTM-flaggor :D . Undra hur många Ducati vi steker på Knutstorp :) .

Rune, det är dags att bli nervös!! :tuttar

Regner med at Martin (Mr KTM) kommer i lastebil med 70 x 100m fortelt og da kan jo du og jeg få et hjørne:tummenupp Og husk at jeg ikke har kjørt en cm mc i år, så mitt mål på Knutstorp er å unngå sisteplass:yoparty Men vinne beerdrinking-contest:banana

Last edited:
Takk:tummenupp Er fortsatt litt usikker, men Martin har garantert meg at det er en bra hoj! Hører rykter om ny sykkel på deg også??? (Du kan evt få min billig dersom jeg ikke liker den):D

Regner med at Martin (Mr KTM) kommer i lastebil med 70 x 100m fortelt og da kan jo du og jeg få et hjørne:tummenupp Og husk at jeg ikke har kjørt en cm mc i år, så mitt mål på Knutstorp er å unngå sisteplass:yoparty Men vinne beerdrinking-contest:banana

Norrmän kan inte dricka öl heller så du kommer att förlora alla tävlingar.

kul med norrmangeneric:D

Sååå, välkommen tillbaka min vän!

Då tar vi några bira på lilla torg i malmö på lördagkväll då!! :tummenupp

Några fler som hakar :D

Sååå, välkommen tillbaka min vän!

Då tar vi några bira på lilla torg i malmö på lördagkväll då!! :tummenupp

Några fler som hakar :D

Det är bättre vi tar Helsingborg, då kan jag trilla rakt hem i säng :D . Å komma utvilad och ta hem KTM-striden på söndag :rolleyes:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park