Bara en?
![]()
Reagerade också på det.
Kan var så att det bara är en av oss som är mer taktisk än att bara fråga ligga lite eller borras.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bara en?
![]()
Gu va kul att läsa denna tråd, så komplicerade är vi väl inte?!
Och hur många procent har du fått scora med då?
Hon är tjej. Då handlar det inte om att "få" scora, vet du väl? Ge skåra, snarare.
För övrigt läste jag ett finurligt citat här nånstans angående nätdejting: The odds are good, but the goods are odd.
Hon är tjej. Då handlar det inte om att "få" scora, vet du väl? Ge skåra, snarare.
För övrigt läste jag ett finurligt citat här nånstans angående nätdejting: The odds are good, but the goods are odd.
Typisk social programmering som bara begränsar möjligheterna att träffa kvinnor.Hon är tjej. Då handlar det inte om att "få" scora, vet du väl? Ge skåra, snarare.
Typisk social programmering som bara begränsar möjligheterna att träffa kvinnor.
Faktum är att kvinnor har ett minst lika stort sexbehov och njuter av sex minst lika mycket som oss män. Anledningen till att kvinnor inte öppet uttryckligen vill ha sex lika mycket som oss män är helt enkelt en social programmering där hon lärt sig att hon måste hålla igen med sina behov, hålla upp en sköld, för att bli sedd som en "fin flicka".
Ni skulle bara veta hur kraftfullt det är att kommunicera till en kvinna att ni vill ha sex med henne, men att det inte är en big deal för er. Att oavsett om ni har sex med henne eller inte, så skulle ni ändå respektera henne lika mycket som kvinna på morgonen efter. En kvinna som står framför en man som kommunicerar det till henne har ingen anledning till att hålla uppe skölden framför honom längre.
Bra skrivet MissHelly
No worries mate. Kan mina ord/reflektioner hjälpa någon så har jag ju hjälpt en hojbroders liv att bli lite bättre och för mig är det en inre tillfredställelse på samma sätt som att många kanske själva blir tillfredsställda med att hjälpa någon rusta upp huset, serva hojen eller rädda en herrelös hundTack! Verkligen.![]()
Jag har aldrig fattat det där med nätdejtning.. Man har ju redan fullt sjå att värja sig irl...
Bara en?
![]()
men själv är jag oskuld
Har för mig att du är gift, så ert förhållande med er fru måste rätt märkligt utan ligga. Något sådant nöje hade jag dock själv aldrig försakat.![]()
Det känns tryggt att få tips från en sån uppenbar casanova dom du. Nu kan ju inte jag tala för Mattias men själv är jag oskuld men ska testa dina tips. Du verkar ha sjukt mycket erfarenhet och även en stor portion charm och människokunnande som jag kan dra nytta av för att lyckas jag med.
Tack! Verkligen.![]()
Och hur många procent har du fått scora med då?
Det kan eventuellt legat en sarkastiskt underton i inlägget.
Om inte har jag gapskrattat i onödan.![]()
Märks att du inte är en kille på 197 cm med 67 kg massa. Som dessutom pluggar matte och fysik och har glasögon och ser ut som en nörd
För att svara på din fråga, jo jag har allvarliga problem med att ragga irl och på nätetSå visst tycker jag att "ni" är komplicerade eller är det tvärtom
![]()
Ingen fara, om du är sarkastisk eller inte kvittar för mig.(Förlåt Liquid S.)
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |