TurboJugend
Ny medlem
Jag tog kanske i men jag har av 5 dejter irl pökat på 3 st vilket är 60%.
Så då avrundade du till 67% jämt? Då är jag med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog kanske i men jag har av 5 dejter irl pökat på 3 st vilket är 60%.
Massa text
Gu va kul att läsa denna tråd, så komplicerade är vi väl inte?!
Jag har aldrig fattat det där med nätdejtning.. Man har ju redan fullt sjå att värja sig irl...
Märks att du inte är en kille på 197 cm med 67 kg massa. Som dessutom pluggar matte och fysik och har glasögon och ser ut som en nörd![]()
Om man nu bara vill ha ett ligg så är det hur enkelt som helst att fixa via nätet. Mycket enklare än krogen. Personligen är jag inte så intresserad av en massa engångsligg förvisso.
Om man vill ha mer däremot så är det nästan svårare på nätet att träffa någon man klickar med pga den enkla anledningen att man aldrig får den där första ögonkontakten när ingen vet något om den andra och nyfikenheten tar över.
Nu har ju jag personligen lyckats hitta två tjejer via nätet som jag haft längre förhållanden med. Uppenbarligen så var det ju inte helt rätt eftersom jag är solo just nu, men poängen är att man faktiskt kan ha tur. Bara det att oddsen inte är de bästa
Om ni raggar i mataffären så kolla för guds skull vad hon har i korgen! Tofubiffar, alger och annat krafs så är det ju bara att gå vidare. Vegeterianer/veganer fiser värre än en själv dagen efter en riktig ölrunda toppat med några ägg![]()
Skitsvårt att hitta något seriöst ju.
![]()
+1 på Långa farbrorns 3 meningar(Jag letar inte efter one night stand utan ett seriöst förhållande)
+1 på Långa farbrorns 3 meningar
Jag tycker att du går in med fel synsätt. Försök att träffa nya tjejer med en avslappnad approach där du går ut för att ha kul och njuta av att umgås med en annan människa, istället för att söka ett seriöst förhållande.
Det synsättet gäller både kvinnor och män där många går in med synen "nu ska jag bestämma mig om han/hon är the one" direkt, vilket sätter en undermedveten press på hela situationen och ofta därigenom förstör chanserna.
Kan du slappna av och bara njuta av att umgås med en kvinna minst de fem första dejterna så kommer saker falla på plats naturligt. Att ha en första dejt är ingen comittment! Om det nu sedan skulle visa sig att ni har sex första gången ni träffas, sexet är bra och ni båda trivs med varandra så är det ju faktiskt en riktigt bra start för en relation. Vad relationen sedan mynnar ut i, kk eller exklusivt, kommer också falla naturligt även om du i viss mån också kan styra det själv.
PS. sorry att jag inte ringde igår Shadow, men hade fullt upp så en donna drog för typ 15 min sen![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |