Nästan premiärtur, andrapremiär iaf!

elias

Heaven and Hell
Gick med
10 Jan 2007
Hoj
Honda VFR
Åhh, så skönt att vå vrida ur Hyndan lite idag. Dock körde jag med mörkt visir, vilket inte var det smartaste. Hade stora problem med att det immade igen med.

Till nästa tur blir det vanliga visiret och varmare byxor. :)

Väl mött?

Fan va gött, ska förmodligen ställa på hojen imorgon, så att man kan avnjuta dessa fina "vår dagar tack vare växthus effekten"
addar dig till msn, så kan man ju köra tillsammans, när vä:yoparty dret tillåter.

Åhh, så skönt att vå vrida ur Hyndan lite idag. Dock körde jag med mörkt visir, vilket inte var det smartaste. Hade stora problem med att det immade igen med.

Till nästa tur blir det vanliga visiret och varmare byxor. :)

Väl mött?

varför skulle inte ett klart visir imma igen lika mycket då?

säg till om ni ska ut å köra nån dag, jag är på!

Zonic: Sover inte du såhär dags?

själv sitter man på jobbet, lagom kul...

Jag som inte var tydlig, det var inte det mörka visiret som gjorde att det immade... :) Det var mer att det mörka var väldigt mörkt när solen inte lös.. Sen blir det väl iofs värre med lite imma på ett mörkt visir.... YADA YADA! :D

Adda på! Just nu står hojjen ute på "landet" men får väl snart hämta in den till "stan". Mitt nästa projekt är dock att köpa ett par läderbrallor.. Körde i läderjacka o JEANS idag. Fy mig, jag vet.

Sen är mina stövlar inte de varmaste heller. Vanliga Oxstar "racing" i plast.
Fråga.. de knarrar en jävla massa när jag går i dem... tips på medel att spraya på? Silconspray?

Idiotisk lycka.... :tummenupp

Last edited:
Fan va gött!

Får antagligen nytt oljekyl till min i veckan så då kanske jag kan ta mig en liten sväng. Dock är min avställd så det blir bara en liten provåkning. :)

Kom att tänka på en norske som jobbar uppe i Svinesund. Det verkar som han kör hoj året om till jobbet. Har för mig det är en VFR han har, kvittar hur mycket snö det är ute. Brukar se hojen när jag levererar varor dit.

2772812 Jag som inte var tydlig, det var inte det mörka visiret som gjorde att det immade... :) Det var mer att det mörka var väldigt mörkt när solen inte lös.. Sen blir det väl iofs värre med lite imma på ett mörkt visir.... YADA YADA! :D

Adda på! Just nu står hojjen ute på "landet" men får väl snart hämta in den till "stan". Mitt nästa projekt är dock att köpa ett par läderbrallor.. Körde i läderjacka o JEANS idag. Fy mig, jag vet.

Sen är mina stövlar inte de varmaste heller. Vanliga Oxstar "racing" i plast.
Fråga.. de knarrar en jävla massa när jag går i dem... tips på medel att spraya på? Silconspray?

Idiotisk lycka.... :tummenupp

Yapp, siliconspray is da stuff!

ZONIC: Säg till när du ska ut. Kameran behöver användas...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman