farbror mumma
Medlem
Här är lite bilder på mitt lilla vinter projekt. det är en cbr 600f från 92. Det som är kvar är frambromsen som ska få förlängda stålomspunna vajrar och lite småjusteringar. mvh stefan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Här är lite bilder på mitt lilla vinter projekt. det är en cbr 600f från 92. Det som är kvar är frambromsen som ska få förlängda stålomspunna vajrar och lite småjusteringar. mvh stefan
Var fan har du köpt framlyset??? Skit coolt!
Mvh
Perry
Beställde det på molhins cykel och moped. kostade 300 spänn.Jag har dock inte provat det i mörker men jag mistänker att ljuset inte är det bästa men för trehundra spänn så kan kunde jag iallafall testa. Jag funderar på att sätta nån sorts dekal nummer eller tribals på den vad säger ni. Eller ska jag behålla den som den är.Var fan har du köpt framlyset??? Skit coolt!
Mvh
Perry
Jag funderar på att sätta nån sorts dekal nummer eller tribals på den vad säger ni. Eller ska jag behålla den som den är.![]()
Vad har du använt för gas/kopplingsvajrar?? eller räckte dina orgilnal vajrar??
Ett riktigt fint lyft!
Blir bara mer och mer sugen![]()
Fräste du kronan själv eller hur fixade du den?
du har ju grunden för en riktigt col bakram..
kapa den precis där dom går ihop o sätt dit nåra stag extra så har de en fackverksram..
låt den sen bara synlig![]()
Beställde det på molhins cykel och moped. kostade 300 spänn.Jag har dock inte provat det i mörker men jag mistänker att ljuset inte är det bästa men för trehundra spänn så kan kunde jag iallafall testa. Jag funderar på att sätta nån sorts dekal nummer eller tribals på den vad säger ni. Eller ska jag behålla den som den är.![]()
tja! har molhins cykel och moped nån hemsida? googlade lite men hittade inget.. är jävligt tänd på framlyset!! =)
snygg hoj!!
Nu väcker jag en gammal insomnad tråd.
Hur lackade du motorn? och vilken förbehandling krävdes? kommer snart o få tebax min hoj efter en stöld och är lite sugen på att bygga fighter på den repige stackaren..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |