Nästan klar cbr600

Avgasbandage till röret som går upp under kutsen och bredvid batteriet är kanske att rekommendera annars tror jag det blir för varmt där.Ser bra ut annars,alltid kul med folk som gör eget.

Tack Har också tänkt på det. Funderade länge på hur jag skulle placera batteriet så långt ifrån röret som möjligt. Så avgasbandage blir nog lösningen. Jag får nog även linda det längre ner så man inte kokar sönder stötdämparen också.

Förjäkla bra arbete:tummenupp Vill absolut inte kritisera eller jo kanske lite.
Ja tycker bakre partiet vid kutsen kunde varit lite större/bredare. Plasten altså:)

Alla åsikter och förslag är är mycket välkomna.:) Har faktiskt tänkt igenom det du sa. Hojen står på min min arbetsplats och man går och tittar och funderar hela tiden på vad som kan förbättras och ändras, så jag kan ha ändrat mig lite till på torsdag då jag ska börja med plastningen.

Last edited:
Trådlyft på mitt eget bygge. Nu är jag slutligen klar med hojen . Hojen har haft lite olika skepnader genom åren men nu får det räcka . Har ett nytt objekt att sätta tänderna i.:gnissla Dom ursprungliga planerna att montera turbo på den fick skrotas pga tidsbrist. Behåller dock turbogrejorna tills jag får lite mer tid. Första bilden är från förrförra säsongen. Ledsnade dock och snickrade vidare. Ska nu säljas frugan säger att jag bara får ha en hoj.:mad:

Bifogat

• 008.JPG
    008.JPG
    41 KB · Visningar: 150
  • 021.jpg
    021.jpg
    255.1 KB · Visningar: 206
  • 019.jpg
    019.jpg
    255.2 KB · Visningar: 161
Trådlyft på mitt eget bygge. Nu är jag slutligen klar med hojen . Hojen har haft lite olika skepnader genom åren men nu får det räcka . Har ett nytt objekt att sätta tänderna i.:gnissla Dom ursprungliga planerna att montera turbo på den fick skrotas pga tidsbrist. Behåller dock turbogrejorna tills jag får lite mer tid. Första bilden är från förrförra säsongen. Ledsnade dock och snickrade vidare. Ska nu säljas frugan säger att jag bara får ha en hoj.:mad:

Bra jobbat mumma!!! :yoparty:yoparty:yoparty
ska du köra något i sommar också? Vi vill se den irl!!! :banana

Tack :) Nja blir nog inte så mycket åkande med den. Den ska ut på annons efter besiktning. Hur går det med din hoj är den redo för säsongen:)

Synd. Den ser riktigt grym ut. :yoparty

Min är långt från klar men den är besiktigad och jag kör med den... eller snarare körde. gick omkull på lite grus i onsdags. :huvet

Du har inte en vänster fotpinne som ligger och skräpar?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman