Nästan 30 mil denna sessong

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Då var det dax igen. Kom i alla fall nästan 30 mil denna sessong innan kraschen var ett faktum :(
Slog i ryggen väldigt hårt och har problem att gå, ser ut som en gammal gubbe som stakar sig fram :(
Snacka om att man börjar bli trött på att krascha :(

Men vaf-n! Det här var inte kul att läsa! Inga andra skador, hoppas jag?
Hur gick det med hojen?

Om det är någon tröst så la jag hojen 10 meter från tjejens dörr efter att ha kört drygt 40 mil i regn, blåst, dimma, mörker och allmänt svinkallt väder. DÅ känner man sig inte så nöjd med sig själv! S*TANS RULLGRUS! Nu om någon gång känns det befogat att göra om hojen till en mer kraschvänlig modell.

Krya på dig!

Backdraft skrev:
Men vaf-n! Det här var inte kul att läsa! Inga andra skador, hoppas jag?
Hur gick det med hojen?

Om det är någon tröst så la jag hojen 10 meter från tjejens dörr efter att ha kört drygt 40 mil i regn, blåst, dimma, mörker och allmänt svinkallt väder. DÅ känner man sig inte så nöjd med sig själv! S*TANS RULLGRUS! Nu om någon gång känns det befogat att göra om hojen till en mer kraschvänlig modell.

Krya på dig!
Va fan, har du åxå lagt dig.....
Hur gick det med dig?
Å hur ser hojen ut?

Helt sjuk helg ju...

ojoj det här var inte kul att höra :( men Krya på dig.jag la min i en korsning men de gick brå med hojen .har bara lite unt i hövtet :(

Wolfskin skrev:
Va fan, har du åxå lagt dig.....
Hur gick det med dig?
Å hur ser hojen ut?

Helt sjuk helg ju...

Med mig är det lugnt! Dessvärre hamnade jag inte under hojen så jag kunde lindra dess fall. Det blev lite repor och annat som gör ont i hjärtat, men det ska nog kunna fixas medelst lite slipning, lackering och nya dekaler. Även om jag starkt börjar se över möjligheterna till en bridgekarriär istället.

Jag tror inte ens min marksyning kan klassas som en vurpa eftersom jag snarare föste omkull hojen i knapp styrfart.

Backdraft skrev:
Med mig är det lugnt! Dessvärre hamnade jag inte under hojen så jag kunde lindra dess fall. Det blev lite repor och annat som gör ont i hjärtat, men det ska nog kunna fixas medelst lite slipning, lackering och nya dekaler. Även om jag starkt börjar se över möjligheterna till en bridgekarriär istället.

Jag tror inte ens min marksyning kan klassas som en vurpa eftersom jag snarare föste omkull hojen i knapp styrfart.
Tre hojar i backen redan... Fasen grabbar, vi ska väl inte upp i samma siffror som förra sommaren.

Backdraft skrev:

Det var ungefär samma grej som för mig då... fast det var blött gräs istället för rullgrus.. =/

Hmm.... Fick också lite asfalts eksem på min maskin o kostym!! :mad: :huvet bromsade om kull den, nån skit på vägen!!

Men men lite delar o färg så e den snart fitt igen.

Tanten sur för jag pajjade nått revben/och foten och kan inte borra bort berg hemma i trädgården.

Ingen som behöver motion??
(Fast Keit behöver ju bränna förståss :) )

Mr Gixxer skrev:
Hmm.... Fick också lite asfalts eksem på min maskin o kostym!! :mad: :huvet bromsade om kull den, nån skit på vägen!!

Men men lite delar o färg så e den snart fitt igen.

Tanten sur för jag pajjade nått revben/och foten och kan inte borra bort berg hemma i trädgården.

Ingen som behöver motion??
(Fast Keit behöver ju bränna förståss :) )
Gjorde du detta idag?

Någon som glömde ett par solglasögon här i lördags efter kraschen?
Grå/silvriga bågar med tonat glas

Firefly skrev:
Gjorde du detta idag?

Nej på Söndag kväll effter vi va ute o körde.
Hmm.... tre skikts effektlack! krångligt med nyansskillnader måste kanske lacka hela hojen :va

Nån som har nått färg förslag om jag får lust att byta kulör om jag ändå måste lacka hela!??

Mr Gixxer skrev:
Nej på Söndag kväll effter vi va ute o körde.
Hmm.... tre skikts effektlack! krångligt med nyansskillnader måste kanske lacka hela hojen :va

Nån som har nått färg förslag om jag får lust att byta kulör om jag ändå måste lacka hela!??
Släng upp en bild på den så ska jag photoshoppa den...

Fyra hojar redan!? Det här är ju helt knäpptt ju. Vi bör nog förklara Uddevalla som en motorcykelfri zon... :huvet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman