(Nästan) 12:ar highchaire. Falun

japp då är man tillbax:) lite lätt drogad efter 6 dagar på sjukan!
2 v till ska man trycka i sig smärtstillande. sen lär man nog fixa hojen lite:) (och köpa ett helställ)

woj woj Det va tider det. idag går man med Swealands sämsta rygg efter den vurpan . Hoj på er

jonas47 skrev:
woj woj Det va tider det. idag går man med Swealands sämsta rygg efter den vurpan . Hoj på er

Aj fan, det lät inte kul alls :( Hur pass illa är det med ryggen? Har du lagt ner hojåkandet eller?

vm i trådlyft :)
fan det var ju på grund av erat gäng jag fick lov att börja åka. såg ju förjävla kul ut att busa runt i stan :)

slutåkt för dig nu eller?

psykomotard skrev:
vm i trådlyft :)
fan det var ju på grund av erat gäng jag fick lov att börja åka. såg ju förjävla kul ut att busa runt i stan :)

slutåkt för dig nu eller?

Nejnej Inte slut åkt! klev upp i kubik till 1000 efter det och sen va det på väg att gå åt helv... igen så nu ska det bli 600R hoj istället med utförande Streetfighter (har nå fel i höger armen som gör att det alltid går på fullgas)

Ryggen kommer nog aldrig att bli bra igen. Men det går att jobba o leka ett par år till iallafall. Får köra på så länge det håller. Kan inte Jobba med böjd rygg mer en ett par minuter sen har jag Ont en vecka efter. Är väll meningen att jag ska träna upp den men Jag är ju latare en Homer Så vi får se. Bara väntar på att Asfalten ska toka på nu så blir det åka av :tummenupp

haha nice. lär ju bli åka av när jag kommer upp till falun då!
jonas47 skrev:
Nejnej Inte slut åkt! klev upp i kubik till 1000 efter det och sen va det på väg att gå åt helv... igen så nu ska det bli 600R hoj istället med utförande Streetfighter (har nå fel i höger armen som gör att det alltid går på fullgas)

Ryggen kommer nog aldrig att bli bra igen. Men det går att jobba o leka ett par år till iallafall. Får köra på så länge det håller. Kan inte Jobba med böjd rygg mer en ett par minuter sen har jag Ont en vecka efter. Är väll meningen att jag ska träna upp den men Jag är ju latare en Homer Så vi får se. Bara väntar på att Asfalten ska toka på nu så blir det åka av :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman